Modificările aduse de o cunoscută reţea socială. Ce sunt şi cum funcţionează noile „fleets”

Twitter a început să testeze o funcţie care presupune o serie de tweet-uri care se autodistrug după 24 de ore, concept popularizat în mediul online de aplicaţia Snapchat, scrie Variety.

740 afișări
Imaginea articolului Modificările aduse de o cunoscută reţea socială. Ce sunt şi cum funcţionează noile „fleets”

Sursa: Profimedia Images

Twitter a transmis că noua funcţie este pentru „gândurile trecătoare”. Numite “fleets”, aceste postări vor dispărea la 24 de ore după ce au fost create şi nu vor putea fi distribuite de alţi utilizatori şi nici comentate public.

„Unul dintre lucrurile unice despre Twitter este că feed-ul este alimentat de oamenii care îşi publică gândurile în mod deschis, prin intermediul tweet-urilor. Dar distribuirea gândurilor în public poate fi intimidantă!”, a scris într-o postare, Kayvon Beykpour, şeful de proiecte al Twitter.

„Am ascultat acest feedback şi am lucrat pentru a crea noi produse care să abordeze unele dintre anxietăţile care îi împiedică pe oameni să vorbească pe Twitter”, a continuat Beykpour.

Funcţia va fi testată mai întâi în Brazilia, „una dintre ţările în care oamenii vorbesc cel mai mult pe Twitter”, a spus compania, citată de Variety.

Potrivit Twitter, un sondaj iniţial asupra utilizatorilor a arătat că se vor simţi mai confortabil „să distribuie gândurile de zi cu zi” dacă dispar după 24 de ore.

La fel ca tweet-urile clasice, „fleets” se bazează în principal pe text, dar puteţi include şi videoclipuri, GIF-uri sau fotografii. Ele vor apărea în partea de sus a paginii de pornire şi vor fi vizibile doar urmăritorilor. Alţi utilizatori pot răspunde la aceste postări prin mesaje private sau cu un emoji.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici