- Home
- Economic
- (12.02.2024, 18:36)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Motivul pentru care nemţii s-au săturat de maşinile electrice. Vânzările au scăzut cu 54,9%
În Germania, oprirea stimulentelor guvernului de la Berlin a determinat scăderea vânzărilor de automobile electrice şi se aşteaptă ca motoarele tradiţionale să crească în ianuarie 2024: diesel, benzină şi GPL.
18768 afișări
Motivul pentru care nemţii s-au săturat de maşinile electrice. Vânzările au scăzut cu 54,9%
Potrivit datelor publicate de Asociaţia Germană a Industriei Auto, odată cu încetarea stimulentelor oferite de guvernul de la Berlin, vânzările de maşini electrice au scăzut drastic în Germania în ianuarie 2024, marcând o reducere clară de 54,9% faţă de decembrie 2023.
De asemenea, există o criză pentru maşinile hibride plug-in, care au scăzut din nou cu 19,6% în prima lună a anului 2024, în timp ce motoarele tradiţionale, adică motoarele cu ardere internă, se întăresc.
Asociaţia germană evidenţiază modul în care vânzările de maşini diesel au crescut cu 9,5% urmate de modelele pe benzină, +9,1%: un salt puternic şi pentru maşinile alimentate cu GPL, cu un surprinzător +43,9%.
Potrivit site-ului Carscoops, care a prezentat ştirea, în ianuarie 2024, redresarea vânzărilor de modele de motoare cu ardere nu a fost suficientă pentru a susţine piaţa auto din Germania, care a pierdut 11,7 puncte procentuale faţă de luna decembrie.
Părerea specialistului: 2024 se anunţă un an dificil
Scăderea vânzărilor a fost făcută şi mai acută de sfârşitul stimulentelor din ţară care au afectat înmatriculările de maşini electrice.
După cum afirma în Wall Street Journal Constantin Gall, directorul firmei de analiză EY, „slăbiciunea economiei, costurile mari de finanţare şi tensiunile geopolitice considerabile duc la reticenţa de a cumpăra atât din partea persoanelor fizice, cât şi a companiilor”.
Lipsa stimulentelor va fi o mare provocare pentru producătorii de automobile, atât de mult încât, adaugă Gall: „2024 va fi probabil un an dificil pentru industrie”.
Pentru anul în curs, conform declaraţiilor Asociaţiei Germane a Industriei Auto, se preconizează o creştere globală de 2% pe piaţa auto, ajungând la 77,4 milioane de unităţi, o cifră care aproape că va egala nivelul pre-pandemie care fusese 78,8 milioane.
Citește pe alephnews.ro: China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe