- Home
- Economic
- (14.09.2023, 15:00)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Motorul economic al Europei dă semne de boală. Criza din Germania pune pe butuci industria auto
Dificultăţile din sectorul auto cântăresc substanţial în economia germană, care este în declin de trei luni.
8096 afișări
Motorul economic al Europei dă semne de boală. Criza din Germania pune pe butuci industria auto
De la locomotiva uneia dintre cele mai solide economii din lume până la emblema unui sector aflat în dificultate, aşa descriu analiştii situaţia din prezent cu care se confruntă industria auto germană, care a suferit o scădere de 9% a producţiei, potrivit Biroului de Statistică Wiesbaden.
Un declin de natură să afecteze întregul sector industrial al Germaniei, care a scăzut cu 0,8% în iulie, pentru a treia lună consecutiv.
O scădere mai mare decât cea estimarea iniţială, de -0,5%, şi destinată să se stabilească în jur de -0,4% la sfârşitul anului 2023, cel puţin conform previziunilor institutului de cercetare Institutul Ifo.
ULTIMELE ȘTIRI
-
IQ-ul tinerilor stagnează încă din anul 2000. Care sunt cauzele
-
Apple reia discuţiile cu OpenAI pentru a introduce pe iPhone funcţii cu inteligenţă artificială generativă
-
Ion Cristoiu: Să construim, acesta e cuvântul de ordine
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
Sunt multipli factori, începând de la creşterea preţurilor la energie şi a dobânzilor, dar şi de la scăderea comerţului cu principalele pieţe de export ale Germaniei, începând cu China.
Giganţii germani produc tot mai mult în străinătate
O situaţie care în industria auto se adaugă relocărilor, având în vedere cele 5,6 milioane de maşini produse în Germania în 2012, faţă de 3,6 în 2022.
Ziarul economic german Handelsblatt a tras alarma cu câteva luni în urmă cu privire la numărul tot mai mare de vehicule produse în străinătate de giganţii germani, precum Volkswagen, Mercedes-Benz, BMW şi Opel: de la 8,6 milioane de maşini în 2012, la peste 10 milioane în 2022.
Previziunile pentru unui viitor cenuşiu există. Asta pentru că analiştii se aşteaptă la noi relocări, ca urmare a profitului-record combinat al Volkswagen, BMW şi Mercedes-Benz în 2022, de 49,2 miliarde de euro.
Există o veste bună: producţia din Germania ar trebui să crească din nou, în paralel cu normalizarea logisticii şi aprovizionării, dar să rămână sub 4,2 milioane de vehicule, cel puţin până în 2027.
Citește pe alephnews.ro: Shakira numește monogamia o „utopie”. Ce spune cântăreața la doi ani de la despărțirea de Piqué
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe