- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (19.10.2022, 16:51)
- Roxana Rosu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Nestlé România a înregistrat în primele nouă luni o creştere de 11% a vânzărilor
Nestlé România, una dintre cele mai mari companii de pe piaţa locală de dulciuri, băuturi şi mâncare pentru animale de companie, a înregistrat în primele nouă luni ale anului o creştere de 11% a vânzărilor.
123 afișări
Nestlé, Facebook
Creşterea a fost susţinută de o evoluţie de două cifre pe 7 dintre cele 10 divizii, printre care Nutriţie pentru copii, Hrană pentru animale de companie, Nespresso, Nestlé Health Science şi Cafea, a declarat Silvia Sticlea, Country Manager Nestlé România.
”Aşteptările noastre sunt să continuăm cu o performanţă generală la fel de bună până la finele anului 2022. A fi solidari cu societatea şi nevoile actuale este important pentru noi, iar produsele donate de către Nestlé România de la începutul anului depăşesc 600.000 CHF şi 90 de tone de alimente şi băuturi”.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
Cresc preţurile în industria prelucrătoare, construcţii şi în comerţ
-
Horia Constantinescu renunţă la şefia ANPC pentru a candida la Primăria Constanţa
-
Pentagonul alocă 20 miliarde dolari pentru dezvoltarea avionului care-l va înlocui pe F-22 Raptor
Grupul este prezent în România pe segmentul de băuturi (cu branduri precum Nescafe, Dolce Gusto, Starbucks sau Nespresso - acesta din urmă fiind operat separat), de dulciuri (Lion, KitKat, Joe, After Eight, Smarties), alimente (Maggi), cereale (Nesquik, Chocapic), lactate (Nesquik), hrană pentru animale (Purina), hrană pentru copii (Nan), HealthScience (Optifibre - produs pentru digestie ce se vinde atât în retailul on şi offline, cât şi în farmacii) şi out of home. Acesta din urmă este un segment ce cuprinde brandul Nestlé Professional pentru HoReCa, o serie de automate de cafea şi dulciuri şi brandul Garden Gourmet pe segmentul burgerilor vegetarieni.În trimestrul al treilea, în portofoliul Nestlé a intrat brandul OptiXpress.
La nivelul grupului, creşterea organică a fost de 8,5%, cu o creştere internă reală (RIG) de 1% şi pricing de 7,5%.
În Europa, vânzările au crescut cu 1,7%, la 14 miliarde franci elveţieni.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe