Pasagerii Air France şi KLM pot afla pe telefonul mobil despre eventualele schimbări de zboruri
„Am făcut un studiu înainte de implementarea sistemului, care arată că majoritatea clienţilor sunt încântaţi să primească informaţii prin SMS sau e-mail. Acest serviciu aduce beneficii reale şi este perceput ca o inovaţie în domeniu”, a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă la Paris, directorul de marketing al Air France-KLM, Christian Herzog.
Prima aplicaţie se numeşte Flying Blue şi este un serviciu interactiv prin care clientul poate pune întrebări şi primi răspunsuri pe telefonul mobil cu privire la zborurile Air France-KLM.
De asemenea, biletul de avion poate fi cumpărat prin intermediul telefonului mobil, iar clientul are posibilitatea să propună locul pe care doreşte să îl ocupe în avion.
Al doilea serviciu, Air France Connect, oferă diferite informaţii cu privire la întârzierea sau anularea zborurilor sau privind detaliile de îmbarcare. De exemplu, dacă zborul are întârziere clientul primeşte un SMS de la compania aeriană în care se indică ora şi locul în care trebuie să se prezinte pentru îmbarcare.
Cele două sisteme sunt disponibile în opt limbi şi funcţionează pe smartphone-uri. Aplicaţiile pot fi descărcate de pe site-ul Air France-KLM.