Peste 200 de hoteluri de pe litoralul bulgăresc, scoase la vânzare

Proprietarii de hoteluri din Bulgaria au scos la vânzare 204 de unităţi de cazare de pe litoralul Mării Negre, 85 dintre acestea la preţuri de peste un milion de euro, potrivit agenţiilor imobiliare din oraşul Burgas, citate de Novinite.

23 afișări
Imaginea articolului Peste 200 de hoteluri de pe litoralul bulgăresc, scoase la vânzare

Peste 200 de hoteluri de pe litoralul bulgăresc, scoase la vânzare (Imagine: Lucian Muntean/Mediafax Foto)

Majoritatea unităţilor de cazare vizate, cu excepţia celor 85 de hoteluri cu preţuri de peste un milion de euro, sunt pensiuni operate ca afaceri de familie.

Preţul depăşeşte 300 de euro pe metru pătrat în cele mai multe cazuri, mult peste evoluţia pieţei, întrucât investitorii încearcă să acopere datoriile mari contractate în anii trecuţi, consideră agenţii imobiliari bulgari.

Cel mai scump hotel oferit spre vânzare, situat în oraşul Nesebar, are un preţ de 3.333 euro pe metru pătrat.

Potrivit declaraţiilor, de la sfârşitul lunii iulie, ale şefului Institutului pentru Analiză şi Estimări în Turism, Rumen Draganov, Bulgaria s-ar putea confrunta, în următorii cinci - zece ani, cu o situaţie aproape apocaliptică pentru industria hotelieră, în condiţiile în care hotelurile, neprofitabile, vor fi închise.

În această vară, 20% din hotelurile bulgare şi-au încetat activitatea, iar 5% reprezintă proiecte nesigure din punct de vedere economic, din cauza locaţiei greşit alese, a materialelor din care sunt construite sau a formei estetice, a adăugat Draganov.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici