Producătorii de bere îşi pun speranţele în Campionatul European de fotbal din Germania, după un 2023 "brutal"

  • Cei mai mari producători de bere din lume speră că vremea mai caldă şi evenimentele sportive majore din această vară îi vor ajuta să-şi revină după un 2023 "brutal".
  • Producătorii de băuturi spirtoase s-ar putea confrunta în continuare cu provocări în lunile următoare.
490 afișări
Imaginea articolului Producătorii de bere îşi pun speranţele în Campionatul European de fotbal din Germania, după un 2023 "brutal"

Heineken, Carlsberg şi Budweiser se numără printre companiile producătoare de bere care vor beneficia dacă vremea bună va coincide cu turneul de fotbal Euro 2024 din iunie şi iulie, prezic analiştii.

Campionatul European de fotbal ajută la creşterea vânzărilor de bere în Europa, în special în ţări mari precum Marea Britanie, Franţa, Spania, Italia şi Germania, a declarat analistul Duncan Fox, de la Bloomberg. Dacă aceste ţări vor avansa în fazele superioare ale turneului din Germania, aşa cum este de aşteptat, producătorii de bere vor înregistra probabil o creştere considerabilă a volumelor. Cotele la pariuri arată aceste ţări ca favorite, cu Anglia în frunte. Germania, Marea Britanie şi Spania se numără printre primii 10 consumatori de bere la nivel mondial, potrivit Statista.

"Dacă vom avea parte de o vară frumoasă, Anglia jucând împotriva Italiei în finală sau Anglia împotriva Franţei, acest lucru va fi, desigur, destul de util pentru industrie", a declarat analistul Barclays Laurence Whyatt.

Producătorii de bere se aşteaptă ca vremea mai bună să stimuleze vânzările în această vară, după ce anul trecut a fost un an de dezastru, în care oamenii au evitat să meargă în baruri şi, în cele din urmă, au băut mai puţină bere. Directorul executiv al Heineken, Dolf van den Brink, a calificat vara trecută drept "brutală" din cauza cantităţii de ploaie din Europa în lunile iulie şi august, care a ţinut oamenii în casă. Aceştia ar putea avea parte de un 2024 mai bun, care, potrivit previziunilor Met Office din Marea Britanie, va fi mai cald decât anul trecut.

Pentru producătorii de coniac, vodcă şi aperitiv, însă, perspectivele nu sunt la fel de roz. Producătorii europeni de băuturi spirtoase s-au străduit să îşi păstreze performanţele din perioada pandemiei, unde restricţiile au contribuit la un boom al cheltuielilor de consum.

Încercarea de a vinde branduri de lux consumatorilor a fost o sarcină dificilă în 2023, din cauza inflaţiei, şi ar putea rămâne aşa şi în 2024. Berea, pe de altă parte, beneficiază de statutul său perceput ca o "achiziţie de zi cu zi" care atrage consumatorii cu bani puţini.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici