Analiştii consultaţi de Reuters anticipau un câştig net de 1,7 miliarde de euro pentru anul fiscal februarie 2010-februarie 2011.
Problemele economice şi şomajul de peste 20% din Spania continuă să îngrijoreze investitorii, chiar dacă Inditex a reuşit să-şi majoreze cota pe piaţa locală, care generează aproximativ un sfert din vânzări.
Vânzările nete ale Inditex au avansat cu 13% în anul fiscal trecut, la 12,53 miliarde de euro, potrivit raportului financiar al grupului.
Totodată, numărul de magazine deţinute în 77 de ţări a avansat la 5.044 în anul fiscal trecut, după deschiderea a 437 de noi unităţi, iar numărul angajaţilor a urcat cu aproape 8.000 şi a depăşit 100.000.
La sfârşitul lunii octombrie, Inditex deţinea în România 50 de magazine sub brandurile Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho şi Zara Home.
În 2009, Inditex şi-a majorat vânzările din România cu 48%, la aproape 75 mil. euro, pe baza extinderii reţelei de magazine. Profitul Inditex a ajuns în 2009 la 17,5 milioane de euro în România, dintre care 10,9 milioane de euro doar cu brandul Zara.