Reclame ale companiilor aeriene, interzise pentru că au indus în eroare consumatorii

Reclame ale companiilor aeriene au fost interzise pentru că au indus în eroare consumatorii cu privire la impactul asupra mediului, scrie miercuri BBC.

224 afișări
Imaginea articolului Reclame ale companiilor aeriene, interzise pentru că au indus în eroare consumatorii

Reclame ale companiilor aeriene, interzise pentru că au indus în eroare consumatorii

Autoritatea pentru Standardele de Publicitate (ASP) a declarat că reclamele nu au arătat impactul pe care îl au companiile aeriene asupra schimbărilor climatice.

Spre exemplu, în reclama companiei Air France se precizează că „se angajează să protejeze mediul înconjurător”, iar compania Lufthansa îi îndemna pe pasageri să „zboare mai durabil”. În reclama Etihad au fost folosite cuvintele „promovarea mediului”.

Lufthansa şi Etihad au retras reclamele după raportul ASP.

ASP a declarat că Air France nu a oferit un „răspuns substanţial” la investigaţiile sale.

Autoritatea a mai precizat că, prin afirmaţia Air France că le permite oamenilor să „călătorească mai bine şi în mod durabil”, clienţii vor crede că această companie aeriană oferă o modalitate durabilă şi ecologică de a călători cu avionul, ceea ce nu este adevărat.

Autoritatea pentru Standardele de Publicitate examinează reclamele companiilor pe care le suspectează de exagerarea caracterului lor ecologic, cunoscută sub numele de „corporate greenwashing”.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici