- Home
- Economic
- NEW YORK, (17.06.2013, 10:03)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Salonul aeronautic de la Paris: Airbus şi Boeing se bat pentru supremaţie
Airbus şi Boeing s-au poziţionat pentru prezentări importante la salonul aeronautic care începe luni la Paris, în lupta aprinsă pentru supremaţia pe piaţa avioanelor comerciale, relatează CNBC.
323 afișări
Salonul aeronautic de la Paris: Airbus şi Boeing se bat pentru supremaţie (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)
În cazul Airbus, atenţia se va concentra pe noul avion A350 XWB, care a efectuat vineri primul său zbor test.
Boeing va miza pe anunţarea aşteptată a celei de-a treia versiuni, mai mari, a aeronavei 787 Dreamliner.
Aşa cum se întâmplă de obicei, ambele companii vor încerca să demonstreze că reuşesc să câştige comenzi în detrimentul celeilalte.
Salonul din acest an are loc într-o perioadă în care atât Airbus cât şi Boeing se află în cea mai bună formă financiară. Ambele au profituri şi comenzi în creştere, datorită cererii mondiale pentru avioane cu consum redus de carburant.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
-
Plata în avans a pensiilor pentru luna mai, pe ordinea şedinţei de Guvern de joi de la Timişoara
-
Şeful TikTok, după promulgarea legii care ar putea interzice aplicaţia în SUA: Nu plecăm nicăieri
Comenzile primite de Boeing şi Airbus se întind în majoritatea cazurilor pe mai mulţi ani, iar în unele cazuri până la sfârşitul deceniului.
Pe lângă creşterea comenzilor, întrebarea este dacă cei doi producători de avioane reuşesc cu succes să îşi mărească şi marrjele de profit şi eficienţa producţiei.
În ultimii Ani, Airbus a reuşit să îşi îmbunătăţească eficienţa liniilor de producţie, în timp ce Boeing a anunţat că trebuie să îşi mărească marjele, iar acest fapt se va întâmpla odată cu creşterea producţiei 787.
Succesul din anii următori va fi determinat, în ambele cazuri, de lansarea şi livrarea unor noi modele de aeronave.
Boeing s-a confruntat cu numeroase întârzieri costisitoare în producţia 787, inclusiv cu consemnarea la sol a aeronavelor din cauza unor incendii la baterii şi se concentrează pe evitarea unor probleme similare cu 737MAX.
Airbus urmează la rândul ei să facă primele livrări de avioane A350 XWB spre sfârşitul acestui an.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Experiment: un tânăr s-a transformat într-un om al străzii pentru a demonstra că poate deveni milionar într-un an. Câți bani a câștigat în 10 luni
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe