- Home
- Economic
- SHENZHEN, (18.06.2015, 17:25)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Smithfield va promova puternic propriile produse în Europa, după vânzarea participaţiei la Campofrio
Smithfield Foods, deţinută integral de grupul chinez WH Group, cel mai mare productor de carne de porc la nivel mondial, vrea să îşi promoveze puternic produsele proprii pe piaţa europeană, în urma vânzării participaţiei de 37% la Campofrio companiei mexicane Alfa, pentru 357 milioane dolari.
140 afișări
Smithfield va promova puternic propriile produse în Europa, după vânzarea participaţiei la Campofrio
Preşedintele şi directorul general al WH Group, Long Wan, a declarat că vânzarea, anunţată la începutul lunii iunie, va îmbunătăţi situaţia financiară a companiei şi structura capitalului, creând condiţiile pentru extinderea la nivel global a operaţiunilor, relatează portalul globalnewsmeat.com.
"Europa rămâne obiectivul strategic al WH Group", a spus Wan, adăugând că grupul se va baza pe resursele proprii pentru creşterea vânzărilor în Europa.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
WH Group anticipează că subsidiarele deţinute de Smithfield Foods în Polonia şi România vor juca un rol important în strategia de dezvoltare în Europa.
Operaţiunile europene ale Smithfield includ producţia de porci, procesarea cărnii şi împachetarea de carne în Polonia şi România.
Grupul american a intrat pe piaţa românească în 2004, când a cumpărat firmele Agrotorvis şi Comtim Grup. Smithfield a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distribuţie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucureşti, precum şi un pachet de 50% la Depozitul Frigorifer din Tulcea.
Investiţia Smithfield Ferme în România începând din 2004, anul înfiinţării, şi până în prezent, este de peste 500 milioane dolari, în mare parte în regim greenfield, dar şi pentru retehnologizarea şi aducerea la standarde europene a obiectivelor preluate de la vechiul complex de creştere a porcilor din Banat, se arată pe site-ul Smithfield România.
În Polonia, Smithfield deţine fabrica Animex, care procesează carne de porc, pasăre şi vită, în timp ce Agri Plus funizează porci către Animex.
Campofrio, unul dintre cei mai mari procesatori de carne la nivel mondial, este prezent în Europa şi America prin intermediul a opt divizii, în Spania, Italia, Portugalia, Statele Unite, Germania, Belgia, Franţa şi Olanda, precum şi prin două companii mixte, Caroli Foods Group, în România, şi Jean Caby, în Franţa.
Un purtător de cuvânt al WH Group a precizat că vânzarea participaţiei la Campofrio va încuraja Smithfield să promoveze propriile mezeluri consumatorilor europeni.
Preşedintele şi directorul general al Smithfield Foods, Larry Pope, a arătat că tranzacţia reflectă angajamentul companiei de a revizui permanent portofoliul şi de a genera fonduri pentru susţinerea priorităţilor pe termen lung ale companiei, inclusiv prin reducerea costurilor.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe