- Home
- Economic
-
LONDRA, (26.06.2014, 20:07)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
STUDIU: Cererea de carburanţi în Europa şi America de Nord va scădea cu 10% până în 2030
Cererea de carburanţi din Europa şi America de Nord va scădea cu 10% până în 2030, datorită utilizării unor materiale mai uşoare la construcţia automobilelor, potrivit estimărilor companiei britanice de consultanţă Wood Mackenzie.
154 afișări

STUDIU: Cererea de carburanţi în Europa şi America de Nord va scădea cu 10% până în 2030 (Imagine: Shutterstock)
"Utilizarea tot mai mare a materialelor mai uşoare pentru îmbunătăţirea randamentului carburanţilor în transporturile rutiere va permite reducerea cu 10% a cererii de carburanţi înh Europa şi America de Nord, până în 2030", se arată în studiul realizat de Wood Mackenzie.
Greutatea vehiculelor a crescut continuu pe parcursul mai multor zeci de ani, dar în prezent, cu norme mai exigente referitoare la economia de carburant şi reglementările referitoare la emisiile de dioxid de carbon, vehiculele încep să devină mai uşoare, a explicat analistul Renate Cakule.
ULTIMELE ȘTIRI
-
STUDIU. O căsnicie nefericită este mai bună pentru sănătate decât să fii singur sau divorțat
-
Discursul complet al preşedintelui american Joe Biden despre educaţie, societate şi medicină: "nu am fost niciodată mai optimist cu privire la viitorul Americii" (PARTEA a III-a)
-
Discursul complet al preşedintelui american Joe Biden despre Rusia şi China: "Nu este niciodată un pariu bun să pariezi împotriva Americii" (PARTEA A II-A)
-
Discursul complet al preşedintelui american Joe Biden privind refacerea economiei americane: "scriem următorul capitol din marea poveste americană" (PARTEA I)
Constructorii noii versiuni as modelului pick-up F-150 prezentat de Ford la începutul acestui an au utilizat mai puţin oţel şi mai mult aluminiu, ceea ce contribuie la scăderea consumului.
Analiştii Wood Mackenzie anticipează totodată o scădere cu 2-3 milioane de tone a cererii de oţel în Statele Unite, în următorii 10 ani, necesarul urmând să crească însă în ţările emergente.
De asemenea, va fi afectată cererea de zinc, utilizat la galvanizarea oţelului folosit în industria auto. În schimb, cererea de aluminiu în industria auto va creşte, ca şi cea pentru componentele din plastic, care contribuie la rândul lor la o greutate mai mică a vehiculelor.
"O reducere de 10% a greutăţii unei maşini mici sau medii echivalează cu ameliorarea randamentului carburantului de 2-4%, în funcţie de felul în care este condus vehiculul, de mărimea pneurilor, întreţinerea şi alţi factori", a explicat Richard Warner, analist la Wood Mackenzie.
Preţul petrolului Brent, de referinţă la bursa din Londra, s-a menţinut de la începutul anului 2011 peste nivelul de 100 de dolari pe baril.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



PROSPORT.RO

CANCAN.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe