- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
SUV-ul de lux Bentley Bentayga V8-Diesel, testat în România: Costă 200.000 de euro, cântăreşte 2,5 tone şi ajunge la 100 km/h în 4 secunde
Senzaţia este de plutire. Ori roţile de 22 de inchi nu ating asfaltul, ori suspensia absoarbe absolut orice denivelare.
SUV-ul de lux Bentley Bentayga, testat în România: Costă 200.000 de euro, cântăreşte 2,5 tone şi ajunge la 100 km/h în 4 secunde
Senzaţia este de plutire. Ori roţile de 22 de inchi nu ating asfaltul, ori suspensia absoarbe absolut orice denivelare. Ceea ce uimeşte cu adevărat la Bentley Bentayga nu este neapărat gradul de dotări tehnologice, ci atenţia la detalii. Iar asta nu se traduce neapărat prin lux exagerat, ci şi prin dotări de bun-simţ, simple, dar ignorate de alţii. Spre exemplu, al doilea parasolar pentru şofer. Primul poate fi tras spre geamul lateral, iar al doilea blochează soarele din faţă. O soluţie ingenioasă care ar putea fi uşor de aplicat şi de alţii.
ULTIMELE ȘTIRI
-
O avocată în vârstă de 60 de ani a intrat în istorie. Alejandra Rodríguez a fost încoronată Miss Univers Buenos Aires
-
NATO s-a antrenat în dislocarea rapidă a trupelor pe teritoriul României
-
„Este foarte bolnav”. Îngrijorările cu privire la Regele Charles sunt din ce în ce mai mari
-
26 aprilie 1986: Dezastrul care a marcat istoria. 38 de ani de la catastrofa nucleară de la Cernobîl
Nivelul de personalizare disponibil atinge cote ridicole pentru un şofer obişnuit: emblema Bentley poate fi aplicată pe scaune sau nu, cu un anumit grad de intensitate a culorii. Exista 4 tipuri de finisaje pentru volan şi 9 culori de placaj pentru planşa de bord. Lista opţiunilor de personalizare şi a dotărilor opţionale este interminabilă.
Din punct de vedere al tehnologiei, Bentayga este la acelaşi nivel cu modelele din clasa de lux, însă impresionează prin finisaje, materiale şi personalizare. Preţul modelului testat (Bentayga V8 Diesel) era de aproape 200.000 de euro, plus TVA, iar dacă nu este vorba despre o maşină supersport, asta se traduce de obicei exclusivism şi rafinament. Bentayga are câte ceva din ambele lumi. Pe de-o parte, motoare suficient de puternice încât să împingă SUV-ul de 2,5 tone la 100 km/oră în doar 4 secunde şi să-i ofere o viteză maximă de 301 km/oră, pe de altă parte o gamă de peste 100 de culori pentru exterior şi extraopţiuni precum ceas Breitling de bord şi multe alte particularităţi neoferite de alţi constructori, care pot atinge fiecare zeci de mii de euro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 14:00
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 793. Moscova avertizează că va reacţiona dacă activele ruseşti îngheţate vor fi confiscate / Grecia nu va trimite sisteme Patriot în Ucraina / Stoltenberg: Nu este prea târziu pentru ca Ucraina să învingă / Blinken: Rusia ar întâmpina probleme în Ucraina dacă nu ar fi ajutată de China
-
astăzi, 13:45
OMS: Cel puţin 154 de milioane de copii salvaţi de vaccinuri în 50 de ani