SUV-ul de lux Bentley Bentayga V8-Diesel, testat în România: Costă 200.000 de euro, cântăreşte 2,5 tone şi ajunge la 100 km/h în 4 secunde

Senzaţia este de plutire. Ori roţile de 22 de inchi nu ating asfaltul, ori suspensia absoarbe absolut orice denivelare.

643 afişări
Imaginea articolului SUV-ul de lux Bentley Bentayga V8-Diesel, testat în România: Costă 200.000 de euro, cântăreşte 2,5 tone şi ajunge la 100 km/h în 4 secunde

SUV-ul de lux Bentley Bentayga, testat în România: Costă 200.000 de euro, cântăreşte 2,5 tone şi ajunge la 100 km/h în 4 secunde

Senzaţia este de plutire. Ori roţile de 22 de inchi nu ating asfaltul, ori suspensia absoarbe absolut orice denivelare. Ceea ce uimeşte cu adevărat la Bentley Bentayga nu este neapărat gradul de dotări tehnologice, ci atenţia la detalii. Iar asta nu se traduce neapărat prin lux exagerat, ci şi prin dotări de bun-simţ, simple, dar ignorate de alţii. Spre exemplu, al doilea parasolar pentru şofer. Primul poate fi tras spre geamul lateral, iar al doilea blochează soarele din faţă. O soluţie ingenioasă care ar putea fi uşor de aplicat şi de alţii.

Nivelul de personalizare disponibil atinge cote ridicole pentru un şofer obişnuit: emblema Bentley poate fi aplicată pe scaune sau nu, cu un anumit grad de intensitate a culorii. Exista 4 tipuri de finisaje pentru volan şi 9 culori de placaj pentru planşa de bord. Lista opţiunilor de personalizare şi a dotărilor opţionale este interminabilă.

Din punct de vedere al tehnologiei, Bentayga este la acelaşi nivel cu modelele din clasa de lux, însă impresionează prin finisaje, materiale şi personalizare. Preţul modelului testat (Bentayga V8 Diesel) era de aproape 200.000 de euro, plus TVA, iar dacă nu este vorba despre o maşină supersport, asta se traduce de obicei exclusivism şi rafinament. Bentayga are câte ceva din ambele lumi. Pe de-o parte, motoare suficient de puternice încât să împingă SUV-ul de 2,5 tone la 100 km/oră în doar 4 secunde şi să-i ofere o viteză maximă de 301 km/oră, pe de altă parte o gamă de peste 100 de culori pentru exterior şi extraopţiuni precum ceas Breitling de bord şi multe alte particularităţi neoferite de alţi constructori, care pot atinge fiecare zeci de mii de euro.

Citeşte testul complet în ProMotor

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici