Tesco vrea să lanseze până la sfârşitul anului un smartphone propriu

Retailerul britanic Tesco vrea să lanseze până la sfârşitul anului un smartphone cu preţ redus sub brandul Hudl Phone, utilizând sistemul de operare Android, după succesul înregistrat de companie anul trecut cu tableta Hudl.

90 afișări
Imaginea articolului Tesco vrea să lanseze până la sfârşitul anului un smartphone propriu

Tesco vrea să lanseze până la sfârşitul anului un smartphone propriu (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Un purtător de cuvânt al companiei a declarat că în opinia sa Tesco este probabil primul lanţ de magazine care oferă clienţilor un smartphone propriu, scrie cotidianul american Wall Street Journal.

Tesco nu a furnizat informaţii referitoare la preţ, dar noul dispozitiv mobil va ocupa probabil o poziţie similară pe piaţă celei a tabletei Hudl, care a fost lansată anul trecut la 119 lire sterline (201 dolari), în categoria inferioară a preţurilor, scrie publicaţia americană.

La fel ca tableta Hudl, smartphone-ul va include un "T-button" care va conecta rapid utilizatorul cu oferta retailerului, printre care alimente, servicii bancare şi Blinkbox, serviciu online de muzică şi filme.

Tableta Hudl, de asemenea bazată pe sistemul de operare Android, a reprezentat un succes rar pentru retailer într-o perioadă marcată de dificultăţi pe piaţa de origine, Marea Britanie, dar şi în străinătate.

Compania a vândut de la lansare peste 500.000 de tablete, iar directorul general, Philip Clarke, a declarat că există planuri pentru introducerea unei versiuni îmbunătăţite mai târziu în acest an.

Vânzările de produse alimentare online în Marea Britanie sunt estimate să crească de peste două ori în următorii cinci ani, potrivit firmei de cercetare IGD. Tesco a consemnat o creştere de 11% pe acest segment în anul fiscal încheiat în februarie, în timp ce vânzările pe ansamblu au stagnat.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici