THR a depus oferta cu preţul cel mai mic în etapa finală a licitaţiei pentru brandul de ţară

Asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion - Taylor Nelson Sofres a depus oferta cu preţul cel mai mic în etapa finală a licitaţiei pentru brandul turistic al României, cu 894.970 de euro fără TVA, informează Ministerul Turismului.

13 afișări
Imaginea articolului THR a depus oferta cu preţul cel mai mic în etapa finală a licitaţiei pentru brandul de ţară

Ministrul Turismului Elena Udrea (Imagine: Mediafax Foto/Ovidiu Dumitru Matiu)

Luni, la ora 12.00, în cadrul licitaţiei pentru realizarea brandului de turism al României, a avut loc la sediul Ministerului Turismului şedinţa de deschidere a ofertelor depuse de cele trei companii calificate după prima etapă a licitaţiei: Asocierea Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited, Asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres şi Asocierea TBWA Bucureşti SRL - SC GFK România.

La şedinţă au participat membrii comisiei de evaluare, reprezentanţi ai ofertanţilor şi observatori din partea Ministerului Finanţelor - UCVAP (Unitatea de Coordonare şi Verificare a Achiziţiilor Publice).

Potrivit Ministerului Turismului, oferta financiară a Asocierii Saffron Brand Consultants SA - Brandient Consult SRL - Acacia Avenue Limited a fost de 1.615.299 de euro fără TVA, cea a Asocierii TBWA Bucureşti SRL - SC GFK România de 993.740 de euro fără TVA, iar cea a THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres de 894.970 de euro fără TVA.

În zilele următoare, Comisia de evaluare va analiza ofertele tehnice depuse, pentru a verifica dacă sunt în conformitate cu caietul de sarcini.

Dintre ofertele declarate admisibile, câştigătoare va fi desemnată oferta cu cea mai mică valoare, conform criteriului de atribuire (preţul cel mai scăzut).

Reprezentanţii Ministerului Turismului au declarat pentru MEDIAFAX că anunţarea asocierii câştigătoare va fi făcută în câteva zile, timp în care experţii International Advertising Association, Uniunea Agenţiilor Publicitare din România, în postura de consultanţi, vor analiza ofertele tehnice şi gradul lor de conformitate cu caietul de sarcini, urmând ca ulterior să se facă compararea ofertelor financiare.

Şedinţa de astăzi a avut ca obiect verificarea existenței documentelor solicitate și a ofertelor financiare.

Astfel, în urma deschiderii ofertelor, s-a constatat că toate cele trei companii au depus oferta tehnică şi au prezentat scrisoarea de garanţie în cuantumul solicitat de Ministerul Turismului, respectiv de 40.000 euro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici