Tu ai fi dispus să plăteşti pentru Twitter?

  • Jack Dorsey ia în calcul introducerea unui abonament pentru o variantă fără publicitate.
  • Veniturile Twitter au scăzut cu 23% din cauza reducerii activităţii publicitarilor.
  • Nici scandalul legat de hacking nu a ajutat compania.
125 afișări
Imaginea articolului Tu ai fi dispus să plăteşti pentru Twitter?

Tu ai fi dispus să plăteşti pentru Twitter?

Twitter are probleme, pe lângă recentul scandal de hacking în care 45 de conturi ale greilor lumii au fost sparte, nici rezultatele financiare nu sunt deloc îmbucurătoare.

Faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, veniturile Twitter au scăzut cu 23% pentru că mulţi advertiser fie şi-au redus activitatea, fie au renunţat de tot.

Aşa că Jack Dorsey se gândeşte serios să te facă să plăteşti. Cel mai probabil nu va fi ceva de genul “primele 10 mesaje sunt gratuite”, ci mai degrabă un abonament pentru care nu vei mai avea reclame.

Angela e influencer şi e reticentă în a plăti pentru o astfel de versiune.

„Este clar ceva similar cu ce fac şi cei de la Youtube, nici pe Youtube nu plătesc abonament, mă uit la videoclipuri aşa, cu reclame, prefer să dau skip de două ori, decât să plătesc acel abonament. L-aş plăti dacă aş face, într-adevăr, mulţi bani din Twitter şi atunci s-ar justifica şi pentru mine această investiţie”, spune ea.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici