Trenul de 650 de metri a parcurs peste 10.000 de km în 17 zile, trecând prin Kazahstan, Rusia, Belarus, Polonia şi Slovacia înainte de a sosi în Budapesta, potrivit ZF.ro.
Şeful Mahart Container Center şi al firmei de logistică Ekol Ungaria, care au organizat transportul, au marcat sosirea trenului împreună cu ambasadorul chinez în Ungaria Duan Jielong şi cu Tamas Molnar, secretar adjunct de stat pentru vămi şi afaceri internaţionale.
Compania feroviară de stat ungară MAV, China Railway International Corporation şi China Railway International Group au creat o companie mixtă anul trecut pentru coordonarea lucrărilor de modernizare a secţiunii de cale ferată dintre Budapesta şi Belgrad, aceasta urmând să devină parte a coridorului de transport pentru bunuri chinezeşti care au drept destinaţie Europa.
Citeşte şi: Preşedintele Iohannis: Resping iniţiativele populiste recente de a pune în opoziţie investiţiile străine faţă de capitalul românesc
Citeşte şi: Marius Peştină, ANAF: De la 1 iulie 2019, casele de marcat vor transmite informaţii către ANAF/ Creşte numărul vânzătorilor şi servisanţilor de case de marcat
Citeşte şi: România NU a inaugurat niciun kilometru de autostradă în 2016, dar are 10.000 km drumuri de pământ
Citeşte şi: EXCLUSIV. România riscă să primească banii de la CE abia anul viitor, din cauza neacreditării Autorităţilor de Management