Unul dintre cei mai mari producători de îngheţată din România a intrat în faliment

Kubo Ice Cream, unul dintre cei mai mari producători de îngheţată de pe plan local, care are în portofoliu brandul Amicii, a intrat în faliment la nici doi ani după ce şi-a cerut insolvenţa, informează Ziarul Financiar.

4771 afișări
Imaginea articolului Unul dintre cei mai mari producători de îngheţată din România a intrat în faliment

Unul dintre cei mai mari producători de îngheţată din România a intrat în faliment

„Dispune începerea falimentului în procedură generală faţă de debitorul Kubo Ice Cream Company S.R.L.. Dizolvă debitorul şi îi ridică dreptul de administrare”, arată decizia Tribunalului Neamţ. Lichidatori judiciari au fost numiţi Activ Judiciar I.P.U.R.L. şi Pro Capital Restructuring I.P.U.R.L.

Printre creditorii companiei se numără Orkla Foods România, Kaufland România, Unilever Bulgaria, MOL România sau Eco-Rom Ambalaje, arată aceeaşi sursă.

Kubo Ice Cream a terminat cu o cifră de afaceri de 18 milioane de lei în 2016 (ultimele cifre disponibile), în scădere cu 34% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Pe de altă parte, pierderile companiei s-au situat la 6,9 milioane de lei, de trei ori mai mari faţă de anul precedent. Compania a intrat în insolvenţă la propria cerere în 2016, invocând lipsa lichidităţii necesare pentru plata datoriilor exigibile către creditori.

Datoriile companiei s-au situat în 2016 16,8 milioane de lei, în scădere cu 14% faţă de anul precedent, mai arată datele de la Finanţe.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici