- Home
- Economic
- BERLIN, (11.10.2012, 16:10)
- Marius Oncu ,
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Volkswagen atacă Dacia cu un nou brand low-cost
Grupul german Volkswagen intenţionează să copieze succesul Dacia, marca ieftină a Renault, şi să lanseze un brand auto cu preţ scăzut în al treilea trimestru din 2015, scrie revista germană Auto Bild.
3105 afișări
Volkswagen atacă Dacia cu un nou brand low-cost
Volkswagen vrea să lanseze iniţial trei modele diferite, cu preţuri între 6.000 de euro şi 8.000 de euro.
Pieţele cele mai importante pentru noul brand ieftin al Volkswagen ar fi China, India şi Rusia, dar maşinile ar urma să fie vândute şi în România, scrie Auto Bild într-un articol intitulat "Volkswagen atacă Dacia: Noul brand low-cost din Wolfsburg".
Grupul german ar putea produce automobilele în China sau India.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
-
Rafila, despre achiziţiile centralizate pentru spitale: Mi se pare o idee foarte bună
-
Memorandum de cooperare în domeniul energiei nucleare, semnat de România şi Coreea de Sud
Şeful de vânzări al Volkswagen, Christian Klingler, a declarat, în septembrie, la Salonul Auto de la Paris, că grupul analizează variante pentru a intra pe segmentul maşinilor cu preţ redus, dar a adăugat că nu s-a luat nicio decizie.
"Dacă Volkswagen ar introduce pe piaţă un model de 6.000 de euro, atunci ar fi o maşină a poporului, chiar dacă sub un alt nume. Adevărul este, însă, că am mai auzit asta. În octombrie 2006, Auto Bild a scris despre planurile Volkswagen de a construi o nouă maşină de mici dimensiuni. Surse din grup au declarat atunci că preţul de vânzare pentru acea maşină urma să fie de 5.000-6.000 de euro. Aceasta a fost lansată mai târziu ca modelul Up, care acum costă cel puţin 9.975 de euro", potrivit revistei germane.
Înmatriculările Renault şi Dacia în Germania au scăzut cu 5,3% în primele nouă luni ale anului, la 113.785 unităţi, în timp ce piaţa a avut un declin de 1,8%, la 2,36 milioane de unităţi, potrivit datelor Oficiului de Înmatriculări Auto german KBA.
Cota de piaţă a Renault-Dacia a fost de 4,8% în primele nouă luni.
Volkswagen este lider autoritar al pieţei germane în primele nouă luni, cu 514.986 unităţi şi cotă de piaţă de 21,8%.
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Citește pe www.zf.ro: Gigantul Delhaize, proprietarul Mega Image, deschide la Bucureşti un centru de servicii unde angajează sute de IT-işti. Recrutările deja au început
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe