UEFA le cere fotbaliştilor să nu mai mute sticlele sponsorilor EURO 2020. S-a stabilit o singură excepţie

  • După cazurile Ronaldo, Pogba şi Locatelli, forul continental le-a comunicat oficial echipelor prezente la Euro 2020 să respecte sponsorii.
  • Se acceptă o singură excepţie: băuturile alcoolice vor fi eliminate înainte de sosirea jucătorilor de religie musulmană.
  • Coca Cola şi Heineken se numără printre cei 12 sponsori principali ai turneului şi contribuie cu două milioane de euro la bugetul competiţiei.
1735 afișări
Imaginea articolului UEFA le cere fotbaliştilor să nu mai mute sticlele sponsorilor EURO 2020. S-a stabilit o singură excepţie

De la Ronaldo a pornit scandalul

Mesajul UEFA este clar: gata cu mutatul de pe mese a sticlelor sponsorilor, la conferinţele de presă oficiale de dinainte sau după meciuri, când este premiat cel mai bun jucător al unei partide.

După cazurile lui Cristiano Ronaldo (a eliminat două sticle de Coca Cola), Paul Pogba (a mutat berea Heineken) şi Manuel Locatelli (italianul a făcut o glumă pe marginea celor două cazuri de dinaintea sa), UEFA le-a cerut jucătorilor celor 24 de echipe să nu mai scoată din cadru băuturile sponsorilor.

Directorul Euro 2020, Martin Kallen, a declarat că UEFA „a comunicat echipelor cu privire la această problemă”. "Este important, deoarece veniturile sponsorilor sunt cruciale pentru turneu şi pentru fotbalul european", a spus Kallen, într-o conferinţă de presă.

Kallen a subliniat că regulile turneului impun respectarea acordurilor UEFA cu sponsorii, menţionând jucătorii cu precepte religioase de respectat - aşa cum s-a întâmplat cu Pogba. Aceştia „nu vor avea o sticlă de alcool în faţa lor”.

Oficialii mass-media de pe cele 11 stadioane din Europa care găzduiesc jocuri vor trebui să ajute la îndepărtarea sticlelor de bere înainte de sosirea unui jucător musulman, religie care interzice consumul de alcool.

Coca-Cola şi Heineken se numără printre cei 12 sponsori de nivel înalt ai turneului şi contribuie cu aproape 2 miliarde de euro la venitul total al turneului organziat de UEFA. Astfel, jucătorii primesc în mod indirect bani din veniturile şi din comerţul Euro 2020 prin intermediul federaţiilor şi cluburilor.

Cele 24 de federaţii naţionale care participă la Euro 2020 vor împărţi 371 de milioane de euro în premii. Pentru cele trei meciuri de grupă există un bonus de 34 de milioane de euro.

Şi internaţionalului scoţian John McGinn a intrat în rândul celor care şi-au permis glume pe seama sponsorilor. S-a întâmplat la conferinţa de presă de dinaintea meciului cu Anglia.

Luând loc la masă, s-a uitat în jur şi a întrebat: „Nu e Coca Cola?”. Referirea era la controversa declanşată de gestul lui Cristiano Ronaldo, care a eliminat de pe masă două sticle de Cola invitând pe toată lumea să „bea apă”.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici