CNN a avut cel mai mare audienţă din istorie în ziua atacului de la Capitoliu. Mai mulţi americani s-au uitat la asalt faţă de alegeri sau atacurile de la 11 septembrie

Atacul asupra Capitolului SUA de săptămâna trecută a adus în faţa televizoarelor pentru CNN mai mulţi spectatori decât orice altă zi din istoria de 40 de ani a reţelei.

503 afişări
Imaginea articolului CNN a avut cel mai mare audienţă din istorie în ziua atacului de la Capitoliu. Mai mulţi americani s-au uitat la asalt faţă de alegeri sau atacurile de la 11 septembrie

CNN a avut cel mai bun rating din istorie în ziua atacului de la Capitoliu. Mai mulţi americani s-au uitat decât la alegeri sau atacurilor de la 11 septembrie

CNN a înregistrat în medie 5,2 milioane de telespectatori miercuri, eclipsând maximul anterior de 5,1 milioane în ziua alegerilor din 2016, a declarat compania Nielsen, relatează AP.

Reţeaua a avut 4,47 milioane de telespectatori pe 11 septembrie 2001, a spus Nielsen.

În timpul asaltului din Capitol, miercuri după-amiază, CNN a avut în medie aproape 9 milioane de telespectatori. CNN a condus, de asemenea, toate ştirile prin cablu şi reţelele de difuzare în timpul prime-time-ului în acea seară, când Nielsen a estimat că peste 33 de milioane de oameni s-au uitat la revenirea Congreului în şedinţa care a validat victoria lui Biden.

MSNBC a avut în medie 4 milioane de telespectatori miercuri, iar Fox News Channel a avut 3 milioane.

Pentru săptămână, cele mai vizionate 20 de programe în prime time din SUA:

1. Fotbal NFL: Cleveland vs Pittsburgh, NBC, 24,78 milioane.

2. „NFL Postgame” (duminică), CBS, 19,33 milioane.

3. „NFL Pregame”, NBC, 16,01 milioane.

4. „NFL Postgame” (sâmbătă, 8: 13-20: 19), Fox, 14,91 milioane.

5. „60 de minute”, CBS, 14,8 milioane.

6. „NFL Postgame” (sâmbătă, 20: 19-20: 25), Fox, 9,47 milioane.

7. „Anderson Cooper 360” (miercuri), CNN, 8,87 milioane.

8. „Cuomo Prime Time” (miercuri), CNN, 8,79 milioane.

9. „Capitol Attack” (miercuri, 20:06), MSNBC, 8,49 milioane.

10. „Celebrity Wheel of Fortune”, ABC, 8,15 milioane.

11. „CNN Tonight” (miercuri), CNN, 7,8 milioane.

12. „The Rachel Maddow Show” (miercuri), MSNBC, 7,77 milioane.

13. „Ultimul cuvânt” (miercuri), MSNBC, 6,79 milioane.

14. „Blue Bloods”, CBS, 6,56 milioane.

15. „The Chase”, ABC, 6,49 milioane.

16. „The Neighborhood”, CBS, 6,21 milioane.

17. „Tucker Carlson Tonight” (miercuri), Fox News Channel, 6 milioane.

18. „NCIS: Los Angeles”, CBS, 5,89 milioane.

19. „Magnum, P.I., CBS, 5,87 milioane.

20. „Anderson Cooper 360” (joi), CNN, 5,8 milioane.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici