Facebook ia în considerare să oprească publicitatea politică după alegerile prezidenţiale din SUA, pentru a preveni dezinformarea

  • Facebook ia în considerare să oprească publicitatea politică după alegerile prezidenţiale din SUA de pe 3 noiembrie pentru a stopa dezinformarea postelectorală
  • Sursa a declarat că Facebook a discutat cu experţi despre posibile scenarii electorale.
  • Anul trecut, rivalul mai mic Twitter a interzis reclame politice, însă Facebook a susţinut că nu doreşte să înăbuşe discursul politic.
185 afișări
Imaginea articolului Facebook ia în considerare să oprească publicitatea politică după alegerile prezidenţiale din SUA,  pentru a preveni dezinformarea

Mediafax

Facebook ia în considerare să oprească publicitatea politică după alegerile prezidenţiale din SUA de pe 3 noiembrie pentru a stopa dezinformarea postelectorală, a spus vineri o sursă care a avut discuţii cu reprezentanţii companiei, scrie Reuters.
 
Sursa a declarat că Facebook a discutat cu experţi despre posibile scenarii electorale, inclusiv despre posibilitatea ca Donald Trump să folosească platforma pentru a contesta rezultatele alegerilor.
 
Publicaţia The New York Times a scris vineri, citând surse, că directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, şi alţi directori ai companiei s-au întâlnit zilnic pentru a discuta despre cum să reducă modalităţile prin care platforma ar putea fi folosită pentru a contesta alegerile. Astfel, s-a luat s-a luat în cacul şi opţiune de oprire a publicităţii politice după alegerile din 3 noiembrie.
 
Anul trecut, rivalul mai mic Twitter a interzis reclame politice, însă Facebook a susţinut că nu doreşte să înăbuşe discursul politic.
 
”Presedintele Trump va continua sa lucreze pentru a asigura securitatea si integritatea alegerilor," a spus purtătorul de cuvânt al Casei Albe, Judd Deere, într-un comunicat.
 
În ultimele luni, Twitter a plasat etichete de verificare a informatiilor si avertismente pe tweeturile presedintelui Trump, spre deosebire de Facebook.
 
În iunie, Facebook a început să eticheteze toate postările şi anunţurile despre vot cu link-uri către informaţii autoritare, inclusiv cele de la politicieni.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici