Google va restricţiona, la nivel global, campaniile electorale desfăşurate prin intermediul produselor sale

Scott Spencer, directorul de management al produselor Google Anunţuri, a anunţat restricţonarea campaniilor electorale desfăşurate prin intermediul platformelor sale, interzicând vizarea anumitor categorii de utilizatori pentru transmiterea de reclame în funcţie de preferinţele politice presupuse.

250 afişări
Imaginea articolului Google va restricţiona, la nivel global, campaniile electorale desfăşurate prin intermediul produselor sale

Google va restricţiona, la nivel global, campaniile electorale desfăşurate prin intermediul produselor sale

Google nu va mai permite campaniilor politice să vizeze persoanele pentru transmiterea de publicaţii electorale în funcţie de presupusele preferinţe politice. Similar, campaniile nu vor mai putea îmbina propriile baze de date cu potenţiali votanţi cu cele deţinute de compania Google pentru transmiterea de informaţii electorale pe Youtube sau pe motorul de căutare Google.

Totuşi, campaniile vor fi capabile să se adreseze utilizatorilor în funcţie de vârstă, sex şi locaţie.

„Recunoaştem că un dialog politic robust este o parte importantă a democraţiei, şi nimeni nu se poate pronunţa asupra fiecărei revendicări politice, fiecări revendicări opuse sau insinuări”, a transmis miercuri Scott Spencer. „Ne aşteptăm, aşadar, ca numărul de anunţuri politice asupra cărora vom lua măsuri să fie limitate - dar vom continua să facem asta pentru încălcările clare”, a adăugat acesta.

„Ne va lua ceva timp să implementăm aceste schimbări”, a apreciat reprezentantul companiei. „Noi vom începe să aplicăm noua abordare în Marea Britanie într-o săptămână (înaintea alegerilor generale), în UE până la sfârşitul anului, şi în restul lumii începând cu 6 ianuarie 2020”, a informat Spencer.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici