OBAMA, susţinut pe YOUTUBE: Celebrităţi din lumea high-tech şi-au exprimat sprijinul faţă de preşedintele SUA

Lideri americani din sectorul tehnologiilor de vârf şi-au exprimat susţinerea faţă de candidatul democrat în alegerile prezidenţiale de la 6 noiembrie Barack Obama, într-o serie de clipuri video publicate începând de vineri de către site-ul YouTube.

163 afișări
Imaginea articolului OBAMA, susţinut pe YOUTUBE: Celebrităţi din lumea high-tech şi-au exprimat sprijinul faţă de preşedintele SUA

Barack Obama (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Într-un clip video de două minute care laudă "inovaţia", aproximativ zece lideri din domeniul high-tech, inclusiv fondatorii site-ului de anunţuri Craigslist Craig Newmark şi al reţelei sociale LinkedIn Reid Hoffman, aduc un elogiu politicii preşedintelui în exerciţiu.

"Îl susţin pe Obama pentru că am constatat personal cât de mult ţine la inovaţie şi cât de mult ţine să construiască viitorul către care aspirăm toţi", a apreciat Hoffman.

"Preşedintele Obama înţelege care sunt condiţiile necesare în vederea stimulării inovaţiei în ţara noastră", declară fondatorul Entelo, Jon Bischke.

"El crede că această ţară trebuie să avanseze şi că inovaţia este singurul mijloc spre acest scop", afirmă Rusty Rueff, de la Fundaţia Grammy.

Obama a primit, de asemenea, susţinerea directoarei generale a grupului Yahoo! Marissa Mayer, potrivit site-ului Opensecrets.org, care urmăreşte contribuţiile la campanie.

În ceea ce îi priveşte pe republicani, Mitt Romney a primit susţinerea preşedintei-director general a grupului de vânzări online eBay Meg Whitman şi a celui al reţelei de telecomunicaţii Cisco John Chambers, potrivit aceluiaşi site.

Pe de altă parte, un studiu realizat de Centrul pentru cercetări Pew, publicat luni, relevă că aproape doi americani din cinci utilizează reţelele sociale pentru a face politică. Tinerii sau cei angajaţi ideologic sunt şi mai numeroşi.

Aproximativ 60% dintre americanii adulţi utilizează reţele sociale ca Facebook şi Twitter, iar două treimi dintre ei (39% dintre americanii adulţi) le utilizează pentru activităţi de ordin politic sau civic, potrivit Pew.

Utilizatorii de reţele sociale care vorbesc în mod frecvent despre politică sau sunt marcaţi ideologic sunt cei mai susceptibili să se afle printre cei mai activi pe aceste reţele.

Cei mai tineri, cu vârste cuprinse între 18 şi 29 de ani, sunt totodată "mai susceptibili decât cei mai mari ca ei să publice comentarii, la fel ca şi cei care au studii superioare", adaugă Pew.

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici