Pandemia a închis barurile şi a stricat petrecerile. Un neamţ a găsit o soluţie pentru cei care suportă greu distanţarea socială: teledrinking-ul

  • Tele-drinking is the new social-drinking! Acest concept inovator şi izbăvitor pentru cei care suportă foarte greu distanţa socială – şi, mai precis, lipsa unei ieşiri la o ”băută” cu ”băieţii” sau ”fetele” - are potenţial de fenomen în ceea ce priveşte petrecerea timpului liber de calitate, fie el şi virtual!
  • Până când vei putea bea din nou ”offline”, la pub-ul tău favorit din oraş cu gaşca ta old-school, un neamţ vine cu o soluţie sclipitoare pentru social-drinkerii care îşi respectă gusturile şi ritualurile, chiar şi-n vremea coronavirusului. Este vorba de primul bar online creat vreodată!
  • Acesta poate aduna în această adevărată ”videoconferinţă de weekend” până la 12 persoane! Şi atenţie: nu trebuie să fie toţi cunoscuţi de-ai tăi! Pot fi total necunoscuţi, din cartier, din oraş, din ţară şi chiar din străinătate! Aşa că în pub-ul virtual ..., nu există străini, ci doar prieteni care nu s-au întâlnit încă... Asta, până la primul pahar ”share-uit” în reţea!
1773 afișări
Imaginea articolului Pandemia a închis barurile şi a stricat petrecerile. Un neamţ a găsit o soluţie pentru cei care suportă greu distanţarea socială: teledrinking-ul

Pandemia a închis barurile şi a stricat petrecerile. Un neamţ a găsit o soluţie pentru cei care suportă greu distanţarea socială: teledrinking-ul

Izolarea impusă de coronavirus poate produce efecte secundare neaşteptat de creative şi recreative în acelaşi timp! Pentru a compensa lipsa de petrecere a timpului liber cu prietenii, un neamţ foarte însetat de viaţă socială – atât la propriu, cât şi la figurat – a inventat primul bar online din lume, relatează prestigioasa publicaţie online faz.net (Frankfurter Allgemeine Zeitung, versiunea electronică).
 
De aproape două săptămâni, mediul virtual l-a înlocuit pe cel real, aproape în totalitate. Fix din această concluzie generală, coroborată cu o dezamăgire personală, i-a încolţit lui Martin Ferfers acest gând năstruşnic. ”Nu-mi mai văzusem prietenii de ”un secol” şi exact când stabilisem pentru weekend-ul trecut să ieşim toată gaşca... s-a întâmplat ceea ce ştim şi trăim cu toţii... şi a trebuit să anulăm totul!”, mărturiseşte Ferfers, care activează cu succes de ani buni în industria ”Start-Up”-urilor! Întrucât nu a vrut să renunţe la ”berea” cu prietenii, Martin şi-a convertit frustrarea pasivă în creativitate proactivă şi astfel ”s-a” născut marea idee!
 
Concret, el a creat în premieră absolută prima aplicaţie prin care mai mulţi oameni pot socializa de la distanţă de zeci, sute şi chiar mii de kilometri la un pahar de vorbă, ca şi când s-ar afla într-un pub! ”Distanţarea socială nu trebuie să ducă şi la distanţarea emoţională!”, susţine Martin Ferfers.
 
Barul său virtual a început deja să aibă muşterii, dornici sa povestească şi altceva decât despre temutul şi obsedantul COVID-19! Condiţia de intrare în acest club select de online story-tellers este ca fiecare să fie însoţit în timpul acestui video-session de o câte o licoare aparte! ”Într-o seară a apărut şi un francez de 65 de ani, un personaj simpatic şi – cum altfel – cunoscător într-ale vinului! A fost o întâlnire virtuală pe cât de neaşteptată, pe atât de plăcută!”, povesteşte Martin.
 
Iată cum, după deja clasica ipostaza a lucrului de acasă în vremea coronavirusulu, consacrată sub denumirea de tele-muncă, acum angajaţii de pretutindeni se pot relaxa după job-ul de acasă la un pahar de vin bun sau două-trei beri prin intermediul stării de ”tele-drinking”! Hai, noroc şi sănătate! Pentru speranţă!
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici