Un nou stat din Europa a oprit transmisia postului Russia Today/ "RT răspândeşte conţinut care favorizează Kremlinul"

Lituania a oprit transmisia postului TV rus RT ( Russia Today) miercuri, citând legăturile canalului cu Dmitry Kiselyov, aflat sub sancţiunile UE, relatează Reuters.

1221 afişări
Imaginea articolului Un nou stat din Europa a oprit transmisia postului Russia Today/ "RT răspândeşte conţinut care favorizează Kremlinul"

Un nou stat din Europa a oprit transmisia postului Russia Today

Această mişcare urmează o interdicţie similară pentru RT în Letonia săptămâna trecută, unde autoritatea de reglementare a numit RT „propagandă”.

"RT este controlat de Kiselev, care este sancţionat de UE, datorită rolului său substanţial în propaganda rusă care sprijină anexarea Crimeei din 2014, precum şi activităţile militare ruse desfăşurate în estul şi sud-estul Ucrainei", a spus agenţia de monitorizare din Lituania.

Interdicţia include cinci canale RT, care prezintă programe de ştiri şi de actualitate, RT HD, RT în spaniolă, RT Documentary şi RT Documentary HD.

RT „răspândeşte conţinut care favorizează Kremlinul”, au spus autorităţile din Lituania, adăugând că interdicţia a fost aplicată la avizul Ministerului Afacerilor Externe.

Un purtător de cuvânt al ambasadei ruse a negat că Kiselev controlează RT.

„Considerăm această decizie neprietenoasă a autorităţilor lituaniene ca un pas în lupta sa împotriva opiniei alternative şi a libertăţii mass-media”, a declarat el pentru BNS.

Lituania i-a retras lui Kiselev decoraţia de stat în 2014, din cauza rolului său în timpul atacului armatei sovietice din Vilnius, în ianuarie 1991, care a ucis 14 civili.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici