Averea lui Mark Zuckerberg a scăzut brusc cu 3,3 miliarde de dolari, după ce a făcut anunţul schimbării news feed-ului. Co-fondatorul Facebook a pierdut şi poziţia din topul mondial

Mark Zuckerberg, co-fondatorul celui mai mare business de social media, şi-a privit averea scăzându-i cu 3,3 miliarde de dolari după ce a postat pe Facebook planurile sale de a îndrepta conţinutul „news feed-ului” spre familie şi prieteni, cu costul de a pierde bani din partea publicaţiilor şi a business-urilor, potrivit Bloomberg.

3329 afişări
Imaginea articolului Averea lui Mark Zuckerberg a scăzut brusc cu 3,3 miliarde de dolari, după ce a făcut anunţul schimbării news feed-ului. Co-fondatorul Facebook a pierdut şi poziţia din topul mondial

Averea lui Mark Zuckerberg a scăzut brusc cu 3,3 miliarde de dolari, după ce a făcut anunţul schimbării news feed-ului. Co-fondatorul Facebook a pierdut şi poziţia din topul mondial

Acţiunile companiei Facebook, cu baza în Menlo Park, California, au scăzut cu 4,5% vineri, scăzându-i averea luii Zuckerberg la 74 de miliarde de dolari.

În cadrul topului miliardarilor efectuat de Bloomberg, acesta a pierdut poziţia de a patra cea mai bogată persoană din lume în favoarea magnatului din retail, Amancio Ortega.

Facebook a anunţat vineri că va opera modificări în modul de funcţionare al fluxului de ştiri, conţinutul media, de afaceri şi cel publicitar urmând să fie "umbrit" de subiecte care au potenţialul de a stârni discuţii între utilizatorii platformei online, potrivit bbc.com.

Potrivit specialiştilor în social media, modificările anunţate de Mark Zuckerberg, cofondatorul şi şeful platformei online, pe pagina sa de Facebook, sunt "semnificative".

Astfel, conţinuturile publicate de companiile care activează în domeniile media, de afaceri şi publicitate îşi vor pierde din popularitate, sunt de părere reprezentanţii Facebook.

Modificările algoritmului care stabileşte prioritatea mesajelor afişate utilizatorilor Facebook vor intra în vigoare în săptămânile următoare.

 

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici