Bob Dylan şi-a dat acordul ca unul dintre cântecele lui să apară într-o reclamă

Bob Dylan şi-a dat acordul ca melodia "Blowin' In The Wind", o emblemă a mişcării anti-război, să fie folosită pentru prima dată în cadrul unei reclame TV care va fi difuzată în Marea Britanie, informează Sky News.

18 afișări
Imaginea articolului Bob Dylan şi-a dat acordul ca unul dintre cântecele lui să apară într-o reclamă

Bob Dylan şi-a dat acordul ca unul dintre cântecele lui să apară într-o reclamă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Bob Dylan va permite Co-operative Group, o companie care cuprinde un lanţ de supermarketuri dar şi agenţii de servicii bancare, turistice şi chiar servicii funerare, să folosească "Blowin' In The Wind" în campania sa de comunicare TV.

Este pentru prima dată când muzicianul - poet permite unei companii să-i folosească cântecele în cadrul unei reclame difuzate în Marea Britanie. În trecut, muzica lui a fost folosită ca fundal sonor în campanii TV din Statele Unite.

Printre advertiserii care au inserat muzica lui Dylan în reclame se numără Cadillac, Apple şi The Bank of Montreal. În 2004, Bob Dylan, care este cunoscut ca o personalitate care preferă izolarea în locul reflectoarelor atenţiei publice, şi-a şocat fanii apărând într-o reclamă pentru firma de lenjerie Victoria's Secret.

În 2004 Bob Dylan, poetul rock, a fost nominalizat pe locul doi în lista celor mai mari artişti ai tuturor timpurilor de revista Rolling Stone, după o carieră muzicală de 40 de ani.

"Blowin' In The Wind", lansat în 1963 pe albumul "The Freewheelin'", a fost un simbol muzical al mişcării anti-Vietnam şi un cântec favorit al luptei pentru drepturile civile şi a fost cotat pe locul 14 al celor mai bune şlagăre din toate timpurile, în topul Rolling Stone.

Blowin` In The Wind

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici