Bogaţii, mai puţin dispuşi să stea la coadă

Persoanele care sunt dispuse să cheltuiască mai mulţi bani la cumpărături sunt mai puţin răbdătoare când vine vorba de a sta la la rând pentru achiziţionarea produselor, excepţie făcând cele proaspete, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii americani, informează dailymail.co.uk.

179 afișări
Imaginea articolului Bogaţii, mai puţin dispuşi să stea la coadă

Bogaţii, mai puţin dispuşi să stea la coadă (Imagine: Shutterstock)

Sunt foarte puţine persoane care au capacitatea de a sta la rând pentru a cumpăra produsele de care au nevoie, iar cele care au mai mai mulţi bani sunt chiar mai puţin răbdătoare. Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Columbia, publicat în Research Social Science Network, disponibilitatea unui client de a aştepta la rând este corelată cu sensibilitatea la preţul produsului, ceea ce înseamnă cât de multă importanţă acordă preţului produsului.

De asemenea, cercetătorii au descoperit că cei care sunt mai sensibili la preţuri - cei care au mai puţini bani de cheltuit - sunt mai dispuşi să aştepte la rând chiar şi atunci când acesta este într-o continuă creştere.

Studiul a avut ca scop analizarea modului în care se modifică comportamentul cumpărătorului atunci când aşteaptă la rând la un magazin. Deşi cumpărătorii mai puţini sensibili la costul produselor sunt mai puţin dispuşi să aştepte la rând, aceştia se aşază la coadă dacă este vorba să achiziţioneze produse proaspete.

Oamenii de ştiinţă sugerează că descoperirile lor pot fi folosite de reprezentaţii magazinelor pentru a-şi îmbunătăţi vânzările.

De asemenea, studiul a arătat că mare parte dintre cumpărători acordă o mai mare atenţie numărului de clienţi care aşteaptă la coadă şi mai puţin vitezei cu care se avansează.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici