- Home
- Life-Inedit
- NEW YORK, (09.10.2013, 17:57)
- Dorina Călin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Bogaţii, mai puţin dispuşi să stea la coadă
Persoanele care sunt dispuse să cheltuiască mai mulţi bani la cumpărături sunt mai puţin răbdătoare când vine vorba de a sta la la rând pentru achiziţionarea produselor, excepţie făcând cele proaspete, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii americani, informează dailymail.co.uk.
179 afișări
Bogaţii, mai puţin dispuşi să stea la coadă (Imagine: Shutterstock)
Sunt foarte puţine persoane care au capacitatea de a sta la rând pentru a cumpăra produsele de care au nevoie, iar cele care au mai mai mulţi bani sunt chiar mai puţin răbdătoare. Potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din Columbia, publicat în Research Social Science Network, disponibilitatea unui client de a aştepta la rând este corelată cu sensibilitatea la preţul produsului, ceea ce înseamnă cât de multă importanţă acordă preţului produsului.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Biden și Trump se întorc în „ring”, înainte de alegeri. Biden se declară „fericit” să dezbată din nou cu fostul președinte al SUA
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
De asemenea, cercetătorii au descoperit că cei care sunt mai sensibili la preţuri - cei care au mai puţini bani de cheltuit - sunt mai dispuşi să aştepte la rând chiar şi atunci când acesta este într-o continuă creştere.
Studiul a avut ca scop analizarea modului în care se modifică comportamentul cumpărătorului atunci când aşteaptă la rând la un magazin. Deşi cumpărătorii mai puţini sensibili la costul produselor sunt mai puţin dispuşi să aştepte la rând, aceştia se aşază la coadă dacă este vorba să achiziţioneze produse proaspete.
Oamenii de ştiinţă sugerează că descoperirile lor pot fi folosite de reprezentaţii magazinelor pentru a-şi îmbunătăţi vânzările.
De asemenea, studiul a arătat că mare parte dintre cumpărători acordă o mai mare atenţie numărului de clienţi care aşteaptă la coadă şi mai puţin vitezei cu care se avansează.
Citește pe alephnews.ro: FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe