- Home
- Life-Inedit
- WASHINGTON, (13.01.2015, 14:10)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Casa Tiffany foloseşte pentru prima dată în istoria ei un cuplu gay într-o reclamă pentru verighete - FOTO
Casa de bijuterii Tiffany a folosit pentru prima dată în istoria ei de 178 de ani un cuplu gay în campania sa de primăvară pentru noua gamă de verighete pe care le produce, informează cbsnews.com.
345 afișări
Casa Tiffany foloseşte pentru prima dată în istoria ei un cuplu gay într-o reclamă pentru verighete
Cuplurile care vor să se căsătorească au văzut dintotdeauna în casa Tiffany (TIF) şi micile sale cutiuţe albastre un veritabil simbol al iubirii veşnice. Renumita casă de bijuterii americană are în 2015 un nou mesaj pentru clienţii ei: iubirea se prezintă în multe forme.
Compania americană, înfiinţată în urmă cu 178 de ani, a angajat pentru prima dată în istoria ei un cuplu gay pentru una dintre reclamele sale. Fotografia din noua campanie prezintă un cuplu de bărbaţi homosexuali care stau aşezaţi pe treptele din faţa unei case, ţinându-se de mână, cu afecţiune, şi zâmbind.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Are Europa nevoie de arme nucleare? Macron e gata „să deschidă o dezbatere” privind apărarea solului european
-
Prinţul Paul al României prins în Malta. Proceduri de extrădare în curs
-
Situaţia de pe linia frontului s-a înrăutăţit, afirmă şeful armatei ucrainene
-
Alba: Un avion de mici dimensiuni a aterizat forţat
Imaginea este doar una dintre cele şapte fotografii realizate de fotograful de modă Peter Lindbergh pentru noua campanie de primăvară a casei Tiffany, care va fi derulată sub sloganul "Will You?" ("Vrei?" - forma contrasă a clasicei întrebări "Vrei să te căsătoreşti cu mine?", n.r.). Acest mesaj, afirmă purtătoarea de cuvânt a companiei americane, Linda Buckley, reflectă "o abordare modernă a iubirii şi a relaţiilor romantice".
"În zilele noastre, drumul spre căsătorie nu mai este unul liniar, iar dragostea adevărată poate să apară mai mult de o dată în viaţă, prin poveşti de iubire care se prezintă într-o varietate de forme", a adăugat reprezentanta casei Tiffany.
Celelalte şase fotografii alb-negru din această campanie publicitară prezintă cupluri heterosexuale. Faptul că firme majore de pe piaţa americană, precum Tiffany, au început să includă cupluri de acelaşi sex în reclamele lor reflectă felul în care americanii acceptă tot mai mult conceptul de diversitate.
În 2014, brandul Honey Maid a câştigat simpatia unui număr impresionant de clienţi printr-o campanie care a celebrat diversitatea familială, incluzând în reclamele sale imagini cu familii birasiale şi familii gay. Deşi acele reclame au atras şi câteva comentarii negative, reacţia generală a publicului american a fost una pozitivă, mulţi dintre consumatorii din Statele Unite renunţând la produsele lor preferate pentru a cumpăra produsele Honey Maid, fabricate de grupul Mondelez.
Casa de bijuterii Tiffany a lansat această campanie într-o perioadă în care sprijinul populaţiei americane pentru căsătoriile gay a atins un nou nivel record. Aproximativ 55% dintre americani s-au declarat în favoarea legilor care recunosc căsătoriile între persoane de acelaşi sex. În 2004, acest procent era de doar 42%, potrivit Institutului Gallup. Susţinătorii căsătoriilor gay au obţinut recent noi victorii în instanţele din alte două state americane - Alaska şi New Jersey.
Tinerii americani sunt mai dispuşi să susţină căsătoriile gay: 78% dintre americanii cu vârste cuprinse între 18 şi 29 de ani spun că aceste căsătorii ar trebui să fie legale. Ţinând cont de faptul că tinerii vor reprezenta în viitorul apropiat segmentul majoritar de pe piaţă în ceea ce priveşte inelele de logodnă şi verighetele - şi, ca urmare, vor remarca noua reclamă -, casa Tiffany pare să fi luat o decizie înţeleaptă prin această campanie publicitară care susţine ideea de egalitate a căsătoriilor.
Căsătoriile gay par de asemenea să înflorească în Statele Unite şi să devină o veritabilă industrie. Nunţile gay vor genera venituri de 1,9 miliarde de dolari în statele americane în care ele au fost legalizate, potrivit unui studiu realizat recent de UCLA School of Law şi Credit Suisse.
Citește pe alephnews.ro: Serviciile secrete ale SUA spun că Putin nu a ordonat uciderea lui Navalnîi
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
China efectuează cea mai mare restructurare a armatei din ultimul deceniu. Ce înseamnă mișcarea lui Xi Jinping
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 20:43
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 795. Armata ucraineană a doborât nouă drone, ruşii au interceptat 17 drone / Doi ucraineni ucişi în Germania, un suspect rus a fost reţinut / Moscova ameninţă Occidentul cu un răspuns sever dacă îi sunt atinse activele
-
astăzi, 20:32
Poli Iaşi - UTA Arad, 0-2, în etapa a 7-a a play-out-ului Superligii