Ce i-a interesat pe copii în online în această vară: Måneskin şi Simple Dimple

Formaţia italiană Måneskin, care a câştigat Eurovision, precum şi jucăriile Simple Dimple şi Pop It se numără printre preferinţele din online ale copiilor, în această vară, conform unei cercetări Kaspersky.

688 afișări
Imaginea articolului Ce i-a interesat pe copii în online în această vară: Måneskin şi Simple Dimple

Ce i-a interesat pe copii în online în această vară: Måneskin şi Simple Dimple

În acest timp, TikTok a reuşit să depăşească WhatsApp pe lista de aplicaţii în care copiii au petrecut cel mai mult timp. Popularitatea Instagram în rândul copiilor a continuat să scadă, în timp ce Eurovision a crescut, iar Brawl Stars a depăşit popularitatea lui Roblox.

Vara, copiii au mai mult timp să consume diverse conţinuturi, să urmărească mai mulţi bloggeri, să petreacă timp cu jocuri online şi să discute cu prietenii. Kaspersky a analizat date anonimizate, cum ar fi istoricul de căutare şi cele mai populare aplicaţii Android, precum şi categoriile de site-uri web, toate furnizate voluntar de utilizatorii Kaspersky Safe Kids, pentru a explora modul în care s-au schimbat interesele şi nevoile copiilor în vara anului 2021.

Copiii care folosesc dispozitive Android au petrecut cel mai mult timp pe YouTube (32,9%). În această vară, TikTok (19%) a reuşit să depăşească WhatsApp (16%), aceasta din urmă ajungând pe locul al doilea în topul utilizărilor. Constatarea evidenţiază diferenţa dintre noile procente şi tendinţa observată din noiembrie 2020 până în aprilie 2021, când ponderea utilizării TikTok era de 14,9%, în timp ce WhatsApp era de 18,1%.

Principalele activităţi care au fost de interes pentru copii au fost videoclip-urile online şi YouTube şi, în special, detaliile legate de jocurile video (32,3%), cum ar fi prezentările de pe parcursul Let’s Play. Printre cele mai populare canale „Let’s Players” s-au numărat SSundee şi MrBeast Gaming, ambele în limba engleză. Minecraft (25,9%) a fost cel mai popular joc în timpul verii, în timp ce Brawl Start (4,9%) a depăşit pe Roblox (4,6%).

A doua tendinţă cheie în rândul copiilor a fost muzica. Aproape o cincime din toate căutările pe internet pe YouTube (18,4%) a fost dedicată artiştilor şi clipurilor. Cea mai populară piesă a acestei veri a fost Astronaut In The Ocean de Masked Wolf, în timp ce Ariana Grande şi Lil Nas X au devenit cei mai renumiţi interpreţi.

Eurovision Song Contest s-a dovedit a fi popular şi în rândul copiilor şi adolescenţilor. Câştigătorii din acest an, formaţia italiană Måneskin, au devenit una dintre cele mai populare trupe de adolescenţi din întreaga lume. Pe YouTube, copiii au căutat cel mai frecvent melodiile lor Beggin', I WANNA BE YOUR SLAVE şi melodia câştigătoare a Eurovisionului - ZITTI E BUONI.

Printre alte tendinţe de pe internet, este important de remarcat popularitatea uriaşă a noilor jucării Simple Dimple şi Pop It. Au fost menţionate în piese muzicale care au devenit virale pe TikTok şi au primit o mulţime de recenzii pe YouTube.

‘Cercetarea arată că cei mici nu îşi schimbă frecvent preferinţele şi continuă să urmărească acelaşi tip de conţinut, doar că personajele principale se schimbă. De exemplu, rockerii italieni Måneskin înlocuiesc BTS, iar jocul Friday Night Funkin' îl depăşeşte pe Among Us. Rezultatele arată, de asemenea, că muzica prezintă un interes mai mare decât sportul pentru copiii din ziua de azi. Nici evenimentele globale precum Euro 2020 şi Jocurile Olimpice de la Tokyo nu le-au putut atrage atenţia”, spune Anna Larkina, web content analysis expert la Kaspersky.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici