- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (07.12.2012, 15:42)
- Irina Tacu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Cele 10 cuvinte pe care ar trebui să le ELIMINI din CV
Reţeaua de socializare profesională LinkedIn a publicat lista anuală a cuvintelor excesiv folosite înregistrate pe cele 187 de milioane de profiluri, pe locul întâi apărând acelaşi termen care a condus topul şi anul trecut.
9520 afișări

Cele 10 cuvinte pe care ar trebui să le ELIMINI din CV (Imagine: Shutterstock)
Cuvintele des folosite pe LinkedIn sunt predispuse, de asemenea, utlizării frecvente în CV-uri, aceasta însemnând că lista sugerează cuvintele şi formulările pe care ar trebui să le eviţi în redactarea unui curriculum vitae, scrie Huffington Post.
Top 10 LinkedIn al cuvintelor care se repetă în profilurile profesioniştilor americani:
ULTIMELE ȘTIRI
-
Centrul medical care a depistat primele cazuri de variola maimuței în Spania susține că au fost transmise pe cale sexuală
-
Turcia aşteaptă măsuri concrete din partea Suediei cu privire la terorism pentru aderarea la NATO, spune Erdogan
-
Alegeri în Australia. Cine este Anthony Albanese, viitorul prim-ministru al ţării
-
Variola maimuţei. Avem motive de îngrijorare? Precizările RO Vaccinare
-
Creativ
-
Organizaţional
-
Eficient
-
Motivat
-
Experienţă extinsă
-
Palmares
-
Inovativ
-
Responsabil
-
Analitic
-
Rezolvare de probleme
Lipsa de creativitate în folosirea cuvântului "creativ" pentru a descrie calificările nu este limitată la Statele Unite, acesta fiind cel mai excesiv folosit cuvânt şi în Canada, Australia, Noua Zeelandă, Germania, Singapore, Suedia şi Olanda. "Responsabil" şi "Analitic" au înlocuit cuvinte populare de anul trecut, precum "tehnici de comunicare" şi "dinamic".
Totuşi, eliminarea acestor termeni neoriginali poate pune dificultăţi. "Aceste cuvinte şi propoziţii sunt adesea nişte coduri folosite pentru acceptarea într-un grup", a spus Leslie Kwoh de la The Wall Street Journal. "Drept urmare, inventăm în mod constant noi astfel de cuvinte - chiar dacă au tendinţa de a suna vag şi greu de definit. Privim spre "sinergie", "optimizare", "influenţă", "punct central" şi "inovaţie".
Independent de factori pur semantici, exsită o mulţime de alte modalităţi de a face astfel încât ca CV-ul tău să iasă în evidenţă. De exemplu, să aplici la oferte de muncă imediat cum sunt publicate. Alţi candidaţi apelează la modalităţi mai inventive, elaborând CV-uri video sau alegând să îşi scoată în evidenţă realizările neobişnuite sau de natură personală.




Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 02:12
-
astăzi, 01:25
Câţiva dintre cei aproape 1.000 de americani cărora li s-a interzis intrarea în Rusia sunt morţi