Chrome nu va elimina toate reclamele, aşa cum fac unele aplicaţii de ad-blocking. Sunt vizate doar cele considerate de companie ca fiind intruzive. Printre acestea se numără reclame: pop-up, care au video-uri cu sunet, care ocupă mai mult de 30% din ecran sau cele cu cronometru, scrie Go4it.
Sunt acceptate doar formatele promovate de organizaţia Coalition for Better Ads.
Iniţial, site-urile neconforme vor fi fi avertizate că includ reclame neacceptate. Dacă nu le schimbă, browserul introduce site-urile respective în „lista neagră” după 30 de zile.

Citeşte şi: Top 10 tendinţe la New York Fashion Week: Culoarea vedetă şi accesoriile sezonului toamnă-iarnă 2018 / Carolina Herrera a spus adio podiumului de modă
Citeşte şi: Galaxia vecină Andromeda este mai „tânără” decât Pământul. Calcularea momentului apariţiei acesteia, una dintre cele mai mari provocări pentru astrofizicieni
Citeşte şi: Documentarul în care papa Francis vorbeşte despre univers şi viaţă va fi lansat pe 18 mai
Citeşte şi: Documentarul în care papa Francis vorbeşte despre univers şi viaţă va fi lansat pe 18 mai