- Home
- Life-Inedit
- NEW YORK, (10.06.2009, 13:04)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Emma Watson a devenit imaginea unui brand de modă
Emma Watson, actriţa care a interpretat, în seria de filme "Harry Potter", personajul Hermione Granger, renunţă la imaginea de copil în favoarea unui look mai sofisticat, în cadrul unei campanii de promovare pentru un cunoscut brand de modă britanic, informează Daily News.
25 afișări
Emma Watson a devenit imaginea unui brand de modă
Tânăra actriţă va apărea în noua campanie a brandului britanic Burberry, cu o imagine diferită faţă de cea cu care i-a obişnuit pe fanii filmului "Harry Potter", abordând un look sofisticat şi o atitudine matură.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Sunt europarlametari, dar doar cu numele. Cine sunt românii care au lipsit la voturile din Parlamentul European
-
Firea intră în cursa electorală: Împreună vom lupta pentru dreptul bucureştenilor la o viaţă mai bună
-
Burduja, despre candidatura la Primăria Capitalei: Să mergem înainte şi să le prezentăm bucureştenilor un model de administraţie liberală
-
Românii vor să trăiască mai sustenabil, dar le lipseşte infrastructura. Cum se poate implica mediul privat?
Watson a fost aleasă să reprezinte imaginea brandului de fashion de către directorul de creaţie al Burberry, Christopher Bailey.
"Pentru că o cunosc şi o admir pe Emma Watson de mult timp, ea a fost în mod firesc prima alegere pentru această campanie. Ea are o frumuseţe clasică, un caracter deosebit şi o atitudine ancorată în modernitate. Farmecul său şi umorul debordant au făcut ca şedinţele de filmare să pară ca un picnic pe malul Tamisei", a spus el.
Campania de publicitate include fotografii de fashion realizate în cadrul unor şedinţe foto în centrul Londrei, acestea având misiunea de a reflecta istoria bogată şi modernitatea brandului Burberry.
Afinitatea dintre tânăra actriţă şi iconuri ale modei nu este o premieră, Emma Watson remarcându-se pe covorul roşu datorită creaţiilor Chanel sau Alexander McQueen.
Recent, ea a pozat pentru designerul Chanel Karl Lagerfeld, prezentând ultima colecţie a acestuia pentru revista franţuzească Crash.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Timpul trece, suferința rămâne. Anxietatea pe care o simțiți ar putea fi „doliu pandemic”
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Adevărul de pe stradă: Câte maşini sunt de fapt în Bucureşti.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Primele & singurele imagini cu Mititelu Jr., după ce s-a intoxicat cu medicamente! E bine, mersi!
CANCAN.RO
Sfântul Gheorghe, sărbătoare IMPORTANTĂ pentru români. Ce nu ai voie să faci astăzi. Tradiții și obiceiuri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe