Facebook şi-a înăsprit regulile pentru publisherii care vor să câştige bani prmovându-se pe reţeaua de socializare, decizia companiei americane venind ca răspuns la criticile portivit cărora este mult prea simplu ca „furnizorii” de ştiri false şi titluri senzaţionale să obţină venituri, scrie Reuters.
Astfel, cea mai mare reţea de socializare din lume a implementat noi standarde prin care să se diferenţieze clar care publisheri pot câştiga bani pe Facebook şi cu ce fel de conţinut.
Citeşte şi: Antonia divorţează!
Citeşte şi: Înălţarea Sfintei Cruci – Mare sărbătoare în calendarul ortodox, pe 14 septembrie, denumită şi Ziua Crucii. Tradiţii şi obiceiuri
Citeşte şi: Trump, BUNIC pentru a noua oară. Prima poză cu nepotul său, postată pe reţeaua socială favorită | FOTO
Citeşte şi: La un pas de a provoca o tragedie. Un şofer a mers pe contrasens mai mulţi km, la Brăila – VIDEO