„Fake Famous”, un documentar Hbo care explorează „influencerii”, cum ajung oamenii faimoşi pe Instagram

  • Hbo a lansat recent „Fake Famous”, un documentar care a revoluţionat internetul
  • Experimentul a fost realizat de Nick Bilton, jurnalist la Vanity Fair şi The New York Times
  • Producţia îşi propune să destructureze modalităţile prin care oamenii ajung faimoşi pe Instagram, scrie urban.ro, care a realizat un interviu cu autorul filmului
439 afişări
Imaginea articolului „Fake Famous”, un documentar Hbo care explorează „influencerii”, cum ajung oamenii faimoşi pe Instagram

„Fake Famous”, un documentar Hbo care explorează industria influencerilor din social media

Dacă ai epuizat toate serialele sau filmele în această perioadă, îţi dau un pont! Hbo a lansat recent un documentar care explorează industria influencerilor din social media.

„Vrei să fii faimos? Da. Da. Absolut. Înscrie-mă! Eu nu mă simt ca şi cum aş vrea să fiu. Simt că merit să fiu. Înţelegi ce zic?”, este strigătul de început al peliculei. 

Este intitulat „FakeFamous”, iar personajele principale sunt trei tineri obişnuiţi, o actriţă în devenire, un tânăr designer şi un agent imobiliar gay, care au fost transformaţi în „influenceri”. Proiectul a fost gândit şi realizat de Nick Bilton, jurnalist la Vanity Fair şi The New York Times, scrie urban.ro.

În film vei descoperi chiar şi o statistică despre cum 140 de milioane de oameni de pe Instagram sunt consideraţi faimoşi. Practic, toată populaţia Rusiei. Lucru imposibil.

Filmul este un experiment care îşi propune să destructureze modalităţile prin care oamenii ajung faimoşi pe Instagram.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici