Filmul de animaţie care deţine SUPREMAŢIA în box office-ul american de weekend

Lungmetrajul de animaţie "Cum să-ţi dresezi dragonul 3/ How to Train Your Dragon: The Hidden World" rămâne pe primul loc în box office-ul nord-american, pentru al doilea weekend consecutiv, cu încasări de 30 de milioane de dolari de vineri până duminică, potrivit boxofficemojo.com.

1250 afișări
Imaginea articolului Filmul de animaţie care deţine SUPREMAŢIA în box office-ul american de weekend

Filmul de animaţie care deţine SUPREMAŢIA în box office-ul american de weekend

Dean DeBlois, regizorul cunoscut pentru animaţia "Lilo & Stitch", ca şi pentru documentarul "Heima", a dus adaptarea pentru marele ecran a poveştii din benzi desenate la dimensiunea unei trilogii. La un an după acţiunea din cel de-al doilea film, Sughiţ şi Ştirbul sunt ultima şansă a orăşelului din Insula Tontului, după ce întâlnirea dintre Furia Nopţii şi Furia Luminii este însoţită de o ameninţare apocaliptică pentru lumea celor doi. O călătorie în lumea ascunsă poate să schimbe cu totul şansele de supravieţuire în lumea eroilor de poveste.

Poziţia a doua a box office-ului nord-american de weekend este ocupată de o premieră, "Tyler Perry's a Madea Family Funeral", de Tyler Perry, care a avut încasări de 27 de milioane de dolari. Madea şi restul grupului călătoresc în statul american Georgia, unde, pe nepusă masă, trebuie să organizeze o înmormântare. Evenimentul ar putea scoate la iveală secrete de familie şocante, potrivit cinemagia.ro.

Lungmetrajul SF "Alita: Battle Angel/ Alita: Îngerul războinic", de Robert Rodriguez, a coborât un loc, până pe al treilea, cu încasări de 7 milioane de dolari de vineri până duminică. Actorii Jennifer Connelly, Rosa Salazar, Christoph Waltz şi Mahershala Ali ţin capul de afiş în aventurile SF depănate pe mâna electronică a Alitei, o tânără cyborg care nu îşi aminteşte mare lucru, dar are ochi mari şi poate să ducă multe din problemele lumii fără să se bazeze doar pe micile pompe hidraulice care îi acţionează resorturile.

Lungmetrajul de animaţie "The Lego Movie 2: The Second Part", de Mike Mitchell şi Trisha Gum, a coborât şi el un loc, până pe al patrulea, cu încasări de 6,6 milioane de dolari. Acţiunea filmului, care beneficiază de vocile unor vedete precum Jason Momoa, Alison Brie, Chris Pratt, Stephanie Beatriz, Elizabeth Banks şi Jonah Hill, are loc la cinci ani după cea din primul lungmetraj, "Marea aventură Lego/ The Lego Movie" (2014), de Phil Lord, Christopher Miller şi Chris McKay. Cetăţenii întâmpină acum o nouă ameninţare, Lego Duplo, invadatorii din spaţiul cosmic, care dezmembrează totul în calea lor mai repede decât s-ar putea reconstrui, potrivit cinemagia.ro.

Poziţia a cincea este ocupată de proaspătul premiat cu Oscar pentru cel mai bun film, "Green Book: O prietenie pe viaţă/ Green Book", de Peter Farrelly, care a avut încasări de 4,7 milioane de dolari. Cu Linda Cardellini, Viggo Mortensen şi Mahershala Ali în distribuţie - cel din urmă şi el premiat cu Oscar -, "Green Book" are o poveste inspirată după cazul real al prieteniei dintre un un pianist de culoare şi un italiano-american dur pe care artistul îl angajează ca şofer şi asistent personal. Totul se petrece în Statele Unite, în anii '60, într-o vreme în care prejudecăţile rasiste atingeau o intensitate ieşită din comun.

Topul 10 al filmelor cu cele mai mari încasări în box office-ul nord-american la sfârşitul săptămânii trecute este completat de "Fighting with My Family", de Stephen Merchant (4,69 de milioane de dolari), "Isn't It Romantic", de Todd Strauss-Schulson (4,64 de milioane de dolari), "Greta", de Neil Jordan (4,58 de milioane de dolari), "What Men Want", de Adam Shankman (2,7 milioane de dolari), "Zi de naştere mortală 2/ Happy Death Day 2U", de Christopher Landon (2,5 milioane de dolari).

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici