Mai multe vedete britanice au fost de acord să menţioneze dacă fac publicitate prin conturile de social media

Vedete precum cântăreţele Ellie Goulding şi Rita Ora au fost de acord să menţioneze dacă fac publicitate pentru anumite branduri pe conturile lor de pe reţelele de socializare online, a anunţat Consiliul concurenţei din Marea Britanie, potrivit bbc.com.

337 afișări
Imaginea articolului Mai multe vedete britanice au fost de acord să menţioneze dacă fac publicitate prin conturile de social media

Mai multe vedete britanice au fost de acord să menţioneze dacă fac publicitate în social media

Consiliul concurenţei a anunţat că cel puţin 16 vedete şi-au dat acordul în scris pentru a face acest lucru, iar printre acestea se numără modelele Alexa Chung şi Rosie-Huntington-Whiteley. Respectivele vedete sunt urmărite pe reţelele de socializare online de milioane de persoane.

Companiile oferă mii de dolari pentru sponsorizarea unui singur mesaj publicat de o astfel de vedetă pe reţelele de socializare online. Însă legislaţia pentru protecţia consumatorilor din Uniunea Europeană cere ca utilizatorii de reţele de socializare să facă publice informaţiile privind sponsorizările, pentru a nu oferi falsa idee că mesajele publicate pe conturile lor reprezintă punctele de vedere personale.

În Marea Britanie, autorităţile în domeniu le-au transmis mai multor vedete scrisori de avertizare în acest sens, fără însă să facă publice numele acestora.

"Vom analiza mai departe rolul şi responsabilitatea reţelelor de socializare online", au mai transmis autorităţile britanice.

Consiliul concurenţei din Marea Britanie a anunţat în august 2018 că a deschis o anchetă privind practica vedetelor şi persoanelor influente din social media, precum bloggeri şi vloggeri, de a face reclamă pentru anumite branduri.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici