Motivul pentru care Mark Zuckerberg poartă zilnic acelaşi gen de tricou

Mark Zuckerberg, cofondatorul Facebook, a declarat că poartă acelaşi gen de tricou gri în fiecare zi pentru că vrea să îşi simplifice viaţa şi să nu îşi risipească energia "pe lucruri stupide şi frivole", precum alegerea hainelor cu care se îmbracă.

4145 afișări
Imaginea articolului Motivul pentru care Mark Zuckerberg poartă zilnic acelaşi gen de tricou

Motivul pentru care Mark Zuckerberg poartă zilnic acelaşi gen de tricou (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Mark Zuckerberg, cofondator şi director executiv al Facebook, a participat vineri, la sediul central al companiei pe care a creat-o, la prima sa sesiune de întrebări şi răspunsuri, vorbind despre numeroase aspecte referitoare la reţeaua de socializare, dar şi despre chestiuni personale.

În acest context, miliardarul în vârstă de 30 de ani a fost întrebat dacă se îmbracă în fiecare zi cu acelaşi faimos tricou gri.

Zuckerberg a spus că deţine numeroase tricouri gri asemănătoare, precizând că poartă acelaşi gen de îmbrăcăminte pentru că vrea să îşi simplifice viaţa.

Potrivit lui Mark Zuckerberg, îmbrăcatul şi micul dejun implică luarea unor decizii "stupide", cu care el nu vrea să piardă prea mult timp.

"Chiar vreau să îmi simplific viaţa, aşa că trebuie să iau cât mai puţine decizii posibile în legătură cu orice, exceptând modul în care pot să mă fac util într-o mai mare măsură comunităţii", a spus Mark Zuckerberg.

"Sunt în această postură norocoasă în care trebuie să mă trezesc în fiecare zi şi să lucrez în interesul a peste 1 miliard de persoane şi simt că nu îmi fac datoria dacă îmi risipesc din energie pe lucruri stupide şi frivole din viaţa mea. Astfel, pot să îmi dedic toată energia pentru a realiza cele mai bune produse şi servicii", a mai spus Zuckerberg.

Facebook este cea mai mare reţea de socializare din lume, având 1,35 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, fapt care înseamnă că aproape jumătate din populaţia conectată la internet la nivel mondial foloseşte această platformă măcar o dată pe lună, după cum relata la sfârşitul lui octombrie publicaţia The Wall Street Journal.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici