- Home
- Life-Inedit
- LONDRA, (14.10.2013, 19:03)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Persoanele care mănâncă floricele de porumb, imune la reclamele proiectate în cinematografe
Persoanele care mănâncă floricele de porumb în sălile de cinematograf sunt imune la reclamele proiectate înainte de difuzarea filmelor, potrivit unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea din oraşul german Köln.
608 afișări
Persoanele care mănâncă floricele de porumb, imune la reclamele proiectate în cinematografe (Imagine: Shutterstock)
Floricelele de porumb mâncate în cinematograf pot fi iritante nu doar pentru vecinii de scaun din sală, ci şi pentru creatorii de reclame, întrucât mestecatul face ca publicitatea difuzată înaintea filmelor să devină ineficientă, afirmă autorii acestui studiu.
Creatorii de reclame reuşesc să "imprime" numele unor mărci în creierele spectatorilor deorece buzele şi limba privitorului simulează în mod automat, instinctiv, pronunţia noului nume - al mărcii respective - atunci când acesta este auzit pentru prima dată. De fiecare dată când acel nume este reauzit, gura persoanei în cauză practică pronunţia acestuia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Vor să apere România, dar nu prea au cu ce. MApN anunță rezultate dezastruoase la proba sportivă în rândul candidaților la postul de „soldați profesioniști”
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
-
Grindeanu: Pas important pentru construcţia unei noi autostrăzi: Alternativa Techirghiol
Autorii studiului, publicat în Journal of Consumer Psychology, sunt de părere că acest "discurs interior" poate fi perturbat de masticaţie, un proces care face ca efectul repetiţiei să devină ineficient, informează guardian.co.uk.
În cadrul acestui experiment, cercetătorii germani au invitat un grup de 96 de persoane într-o sală de cinema pentru a viziona un film, care a fost precedat de o serie de reclame. Jumătate dintre participanţi au primit pungi cu floricele de porumb, iar ceilalţi au primit cuburi de zahăr care se dizolvă foarte repede în gură.
Un test realizat la finalul proiecţiilor a evidenţiat faptul că reclamele nu au avut niciun efect asupra acelor spectatori care au mâncat popcorn în timpul calupului de publicitate. Ceilalţi spectatori au prezentat reacţii psihologice pozitive faţă de produsele promovate cu ajutorul reclamelor vizionate în sala de cinematograf.
Sascha Topolinski, unul dintre autorii studiului, consideră că rezultatele experimentului ar putea pune sub semnul întrebării vânzarea de astfel de produse în sălile de cinematograf.
Citește pe alephnews.ro: Îți citește Poliția mesajele? Europol vrea să elimine criptarea din WhatsApp și Signal. Care sunt argumentele invocate
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Cum depășești emoțiile atunci când ai un interviu de angajare? Onestitatea, principala miză a ambelor părți
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De la Floreasca, l-au internat la Obregia. Mititelu Jr., mutat la 'Spitalul 9'! Ce au constatat medicii + câte zile îl vor ține la psihiatrie
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Armata OBLIGATORIE în România? ANUNȚUL lui Iohannis! AVERTISMENT cutremurător privind RĂZBOIUL în Europa
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe