- Home
- Life-Inedit
- BEIJING, (23.11.2018, 15:43)
- Ana Obretin
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Produsele Dolce & Gabbana, ELIMINATE din marile magazine online din China. Compania i-a supărat pe cetăţenii din statul asiatic
Produsele Dolce & Gabbana au fost eliminate, vineri, din mari magazine online din China, după ce compania de modă italiană a fost acuzată de rasism, potrivit bbc.com.
3213 afișări
Produsele Dolce & Gabbana, ELIMINATE din marile magazine online din China
Controversele au apărut săptămâna aceasta, după ce compania italiană a publicat câteva clipuri video prezentând o chinezoaică ce se chinuie să mănânce cu beţişoare paste şi pizza.
Casa de modă a fost acuzată că trivializează cultura chineză şi promovează stereotipuri negative.
China este în prezent una dintre cele mai mari pieţe pentru produsele de lux din lume, iar vedetele locale au cerut boicotarea companiei italiene.
Criza s-a adâncit în momentul în care un mesaj, despre care s-a spus că ar fi fost scris de Stefano Gabbana, cu comentarii ofensatoare la adresa chinezilor a devenit viral.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Studiu. Schimbările climatice provocate de om au „încetinit rotația Pământului” și ar putea afecta modul în care măsurăm timpul
-
Finanţare de 2,25 miliarde lei pentru investiţiile majore în industriile cu tradiţie în România
-
Imagini ruşinoase din Gaza: soldaţi israelieni s-au fotografiat jucându-se cu lenjeria intimă a femeilor palestiniene
-
Revoluţionând tehnologia militară: OVES Enterprise lansează soluţia Storm Shadow AI pentru vehicule autonome
Reprezentanţii companiei şi-au cerut scuze şi au spus că Gabbana a fost ţinta hackerilor.
Vineri, Domenico Dolce şi Stefano Gabbana au transmis din nou scuze publice şi au cerut să le fie iertată "ignoranţa în ceea ce priveşte cultura chineză".
Însă produsele lor nu se mai găseau în marile magazine online din China, precum Taobao şi JD.com, şi nici pe platforme mai mici (Kaola, Secoo).
Miercuri, compania italiană a fost nevoită să anuleze şi o prezentare de modă programată în Shanghai.
Aceasta nu este pentru prima dată când Dolce & Gabbana stârneşte controverse. În aprilie, o campanie publicată pe reţeaua online Weibo prezenta oameni săraci din zone limitrofe Beijingului, alături de modele Dolce & Gabbana, înaintea unei parade de modă.
Iar, în 2016, Dolce & Gabbana a stârnit alte controverse după ce a inclus în colecţia sa nişte "sandale de sclav".
Citește pe alephnews.ro: VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
Citește pe www.zf.ro: Capcana din maşinile şoferilor: Detaliul pe care conducătorii auto îl ignoră zilnic şi le poate aduce o amendă de 3.300 lei
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Imaginile durerii! Mama Andreei a clacat la înmormântarea fetiței sale. Scene îngrozitor de dureroase pe ultimul drum al tinerei
CANCAN.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe