Reclamele TV cu Tiger Woods, scoase din prime time

Reclamele TV în care apărea jucătorul de golf Tiger Woods au fost scoase de posturile TV americane din prime time, după apariţia de informaţii referitoare la relaţiile extraconjugale ale acestuia, informează presa americană.

43 afișări
Imaginea articolului Reclamele TV cu Tiger Woods, scoase din prime time

Reclamele TV cu Tiger Woods, scoase din prime time (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Potrivit statisticilor Nielsen, ultima reclamă în prime time în care a apărut Woods a fost un spot Gillette cu durata de 30 de secunde, difuzat pe 29 noiembrie.

Popularitatea sportivului a scăzut după informaţiile referitoare la aventurile sale extraconjugale, apărute după ştirea referitoare la accidentul de maşină pe care acesta l-a avut în apropierea reşedinţei sale din Orlando.

Potrivit mai multor publicaţii americane, Tiger Woods are contracte de publicitate încheiate cu Accenture Plc, Nike Inc., brandul Gatorade al PepsiCo, ceasurile Tag Heuer International, Electronic Arts şi brandul Gillette al Procter & Gamble.

Potrivit estimărilor revistei Forbes, Woods are venituri anuale de 110 milioane de dolari din contracte de sponsorizare şi turnee şi se afla, în iunie, pe locul patru în topul celor mai bine plătite vedete.

Potrivit Radaronline.com, Gatorade a renunţat la contractul de imagine pe care îl avea cu Tiger Woods, dând publicităţii un comunicat de presă în care menţionează însă că decizia "nu a avut nicio legătură cu scandalul în care este implicat Woods, fiind luată înaintea declanşării acestuia".

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici