- Home
- Life-Inedit
- (17.07.2017, 11:06)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Sfaturile care te vor face MAESTRU în arta de a utiliza Instagram. De ce trebuie să ţii cont NEAPĂRAT
O poză reuşită pe Instagram necesită multă muncă. Trebuie să avem lumina perfectă, să fotografiem din unghiul perfect şi să avem pregătită o listă uriaşă de hashtag-uri, gata să fie folosită în orice moment, scrie Independent.
859 afișări

La ce oră trebuie să postezi pe Instagram, pentru ca poza să aibă succes printre prieteni
Dar câteodată, chiar şi cea mai bună fotografie poate fi stricată de un timing prost.
Din fericire, cercetătorii s-au gândit şi la acest aspect şi au descoperit care este perioada cea mai bună pentru a posta o fotografie pe faimoasa reţea de socializare.
Astfel, analizând datele a peste 1, 2 milioane de postări, pagina Hopper HQ a aflat că cel mai bine este să postezi între 18:00 şi 19:30 în timpul săptămânii, şi la ora 11 dimineaţa în weekend.
Motivul pentru acest lucru este destul de simplu. În acea perioadă pe reţeaua de socializare se află cele mai multe persoane, care vor vedea postarea şi vor interacţiona cu ea.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Japonia renunță la măsurile privind măștile și relaxează strategia COVID
-
Vladimir Putin va declanşa o nouă ofensivă în Ucraina, cu 300.000 de militari ruşi, în februarie sau martie. Între timp, îşi pregăteşte ţara pentru un RĂZBOI TOTAL cu NATO ce ar putea dura ani de zile, anunţă Bloomberg
-
Incendiu uriaş în Voluntari. Mesaj Ro-Alert transmis
-
Un supravieţuitor de la Auschwitz-ul a retrăit Iadul folosind realitatea virtuală. Reacţiile sale sunt sfâşietoare
Cu toate acestea, cercetările nu s-au oprit aici. Datele analizate au arătat că anumite filtre ajută o postare să aibă un succes garantat.
Astfel că, Gingham nu doar că este cel mai popular filtru, dar atrage cele mai multe like-uri şi comentarii. Pe locul doi se situează Clarendon.
De asemenea, contează şi ce fotografiezi. Potrivit Hopper HQ, imaginile care se bazează pe experienţa personală precum scăderea în greutate sau călătoriile pe care le faci, strâng cu 22% mai multe comentarii şi like-uri. După experienţele personale, fotografiile cu animale generează interacţiune, urmate de cele cu apusuri şi plaje.




Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.





PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 16:23
NEWS ALERT Vladimir Putin va declanşa o nouă ofensivă în Ucraina, cu 300.000 de militari ruşi, în februarie sau martie. Între timp, îşi pregăteşte ţara pentru un RĂZBOI TOTAL cu NATO ce ar putea dura ani de zile, anunţă Bloomberg
-
astăzi, 16:14
Minciunile lui Sam Bankman-Fried, fostul rege al criptomonedelor, devenit un escroc obişnuit