- Home
- Life-Inedit
- WASHINGTON, (14.12.2012, 19:53)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Un american a organizat o licitaţie online pentru a-şi "vinde" numele de familie. Câţi bani a primit de la compania câştigătoare
Un american din Florida a primit mai mult de 40.000 de dolari de la o companie pentru a-i purta numele timp de un an în scop publicitar, după ce a organizat o licitaţie online.
494 afișări

Un american a primit 45.500 de dolari de la o companie pentru a purta numele acesteia timp de un an (Imagine: buymylastname.com)
Nu este deloc neobişnuit ca o persoană să îşi schimbe numele de familie când se căsătoreşte, devine o vedetă de film sau vrea să eludeze legea. Un antreprenor american a avut însă un motiv cu totul diferit, el acceptând să poarte orice fel de nume ar vrea câştigătorul licitaţiei pe care a organizat-o pe Internet, relatează RIA Novosti.
Astfel, Jason Sadler, în vârstă de 30 de ani, din statul Florida, va deveni la 1 ianuarie Jason HeadsetsDotCom, după ce compania, cel mai mare furnizor american de căşti pentru telefoane de birou, s-a oferit să îi plătească 45.500 de dolari pentru a-şi schimba legal numele.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce se întâmplă cu corpul tău atunci când nu mai bei cafea? 10 lucruri pe care nu le știai
-
"Canada va instrui piloţii ucraineni". Justin Trudeau vizitează Ucraina şi admiră tancurile ruseşti distruse de apărarea ucraineană
-
Olaf Scholz intenţionează să vorbească cu Putin la telefon
-
Marea Britanie promite noi ajutoare umanitare Ucrainei după atacul terorist al Rusiei asupra barajului din Herson
"De-a lungul vieţii am avut trei numele diferite de familie şi niciunul nu a însemnat ceva pentru mine sau simţul meu de identitate. Aşa că, în acest an, când mama m-a anunţat că va divorţa, mi-am dat seama că renunţarea la numele meu de familie are un sens real pentru mine", a explicat Sadler pe site-ul său buymylastname.com.
El s-a gândit să organizeze o licitaţie pentru companiile doritoare ca el să le poarte numele, contra cost. Votul a început la 1 noiembrie şi s-a încheiat miercuri noapte, Headsets.com oferind cel mai mare preţ.
Sadler a anunţat pe site-ul său că "va deveni o reclamă mobilă, vorbitoare" pentru companie şi că "este gata să vină şi cu alte idei de marketing", pentru un câştig suplimentar.
"Am avut şi noi în trecut unele idei excentrice de marketing", a declarat la CNN Mike Faith, preşedintele Headsets.com, adăugând că ideea se potriveşte perfect cu compania.
La licitaţie au participat 25 de companii, iar Headsets.com şi PawnUp.com au concurat până la sfârşit.
Sadler a spus că va dona 10% din banii obţinuţi la licitaţie unei organizaţii non-profit numită Cheerful Givers, care oferă cadouri copiilor defavorizaţi.
Restul banilor vor fi investiţi în alte idei de marketing.
Conceptul campaniei nu este cu totul nou pentru Sadler. În 2009, el a lansat o campanie în care a purtat tricourile mai multor companii, în urma căreia a câştigat 66.000 de dolari.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.


PROSPORT.RO

CANCAN.RO

GANDUL.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 16:00
LIVE-TEXT Contraofensiva ucraineană, ziua 3. Guvernatorul rus al Hersonului ar fi fost grav rănit în urma unui atac ucrainean / Ucrainenii au străpuns liniile de apărare ruseşti şi avansează spre unele zone aflate sub ocupaţia invadatorilor/ Forţele ucrainene avansează spre Orikhiv
-
astăzi, 15:54