- Home
- Life-Inedit
-
SAO PAULO, (14.12.2012, 17:13)
- Florin Badescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Un milion de brazilieni s-au înscris pe un site destinat întâlnirilor extraconjugale, promovat prin imagini cu Hollande, Clinton şi Sarkozy
Site-ul destinat întâlnirilor extraconjugale Ashley Madison numără, la un an de la lansarea lui în Brazilia, peste un milion de utilizatori, aflaţi în căutarea unor aventuri sexuale.
230 afișări

Un milion de brazilieni s-au înscris pe un site destinat întâlnirilor extraconjugale, promovat prin imagini cu Hollande, Clinton şi Sarkozy (Imagine: www.ashleymadison.com)
Creat în urmă cu zece ani în Canada şi prezent în 24 de ţări, site-ul Ashley Madison înregistrează cea mai mare creştere în Brazilia, uriaşa ţară sud-americană care venerează senzualitatea.
"Brazilienii au o mare înclinaţie pentru plăcere, sex şi distracţie", afirmă Eduardo Borges, administratorul site-ului în această ţară, care are o populaţie de 194 de milioane de locuitori.
"Toate aceste aspecte sunt însoţite de pasiunea lor pentru tehnologie, nevoia de a comunica şi de a cunoaşte oameni", a adăgat Eduardo Borges, insistând asupra faptului că acest site nu promovează adulterul, ci oferă "alternative pentru a-l practica într-un mod corect".
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO.„Justițiarul de Berceni”, de la vânătoare de parcări ilegale la vânătoare de pedofili
-
Războiul din Ucraina, ziua 125 / O ţară donează încă 70 de milioane de euro / Statele occidentale susţin apărarea Ucrainei / Ruşii bombardează fără încetare / Zelenski, despre atacul asupra centrului comercial din Kremenciuk în care au murit 20 de persoane: Terorism neruşinat / Putin îi sancţionează familia lui Biden
-
România se înnoieşte cu 231 de sisteme de rachete antiaeriene MANPAD
-
Ţara care îi sare în ajutor Ucrainei. Donează încă 70 de milioane de euro
Tocmai pe acest "savoir faire" îşi bazează Ashley Madison publicitatea, prin campanii care fac referire la unii dintre cei mai cunoscuţi soţi din lume, precum Bill Clinton şi prinţul Charles al Marii Britanii.
"Am început în Brazilia la sfârşitul lunii august 2011. Mizam pe 500.000 de utilizatori într-un an, dar am ajuns la peste 800.000 şi, la sfârşitul anului 2012 vom avea peste un milion. Aceasta este o creştere mult mai mare decât prevăzusem", a precizat Eduardo Borges.
Cu 17 milioane de utilizatori pe plan mondial - din care 8 milioane în Statele Unite şi 6 milioane în Canada -, site-ul Ashley Madison a înregistrat o cifră de afaceri de 120 de milioane de dolari în acest an, însă Eduardo Borges a refuzat să comunice cifra de afaceri obţinută în Brazilia.
Brazilia, care are peste 80 de milioane de internauţi, este cea de-a doua piaţă pentru Ashley Madison, prin prisma cifrei de afaceri, a precizat el.
Pentru a găsi sufletul-pereche sau pentru a avea parte de o aventură extraconjugală, există o mare varietate de site-uri în Brazilia, unde sunt prezenţi şi alţi actori mondial din acest sector, precum site-urile eHarmony şi Second Love.
Creatorii site-ului Ashley Madison s-au gândit la femei atunci când l-au creat. Ele nu plătesc nimic pentru a se înscrie pe site, nici pentru a intra în contact cu bărbaţii înscrişi pe site. Ei sunt aceia care trebuie să plătească dacă vor să trimită mesaje, inimioare sau să folosească alte tehnici de "seducţie virtuală".
Cele 100 de credite - care permit contactarea, în medie, a 20 de femei - costă aproximativ 25 de dolari.
Fotografii care prezintă bărbaţi cu bustul gol, chipuri cu priviri curajoase, descrieri precum "sensibil şi tandru, creativ şi aventurier" sunt doar câteva dintre mijloacele utilizate de bărbaţii de pe site pentru a-şi "rentabiliza" investiţia.
"Îmi trimiţi o fotografie?", cere încă de la începutul conversaţiei utilizatorul Guto, contactat de un jurnalist de la AFP. Guto este căsătorit de 21 de ani şi s-a înscris pe acest site în luna martie. De atunci, el a cumpărat 4.000 de credite.
"Am cheltuit mai mult decât mi-aş fi dorit, dar am reuşit să am câteva contacte şi am avut două experienţe foarte bune", a dezvăluit el.
După un an de prezenţă în Brazilia, Ashley Madison a lansat programul "amant garantat", pentru ca fiecare persoană înscrisă să aibă certitudinea că va avea cel puţin o aventură. În caz contrar, ea va fi "despăgubită".
"Până în prezent, nimeni nu a solicitat acest lucru", a declarat Eduardo Borges.
David Benoliel, administratorul regional al site-ului, afirmă că succesul obţinut de acesta în America Latină, cu 1,6 milioane de utilizatori, este "surprinzător" pentru o regiune în care "tabuurile sociale şi religioase" sunt totuşi numeroase.
Site-ul Ashley Madison este prezent şi în Mexic, Columbia, Venezuela, Chile, Argentina şi Puerto Rico.
Potrivit administratorilor site-ului, o aventură sexuală reprezintă soluţia perfectă pentru a salva o căsnicie uzată, readucând bucurie în sufletul unui soţ nesatisfăcut.
"Dacă lipseşte ceva din căsnicia ta, dar nu vrei să divorţezi, aici vei găsi ceea ce cauţi. Noi nu creăm trădarea, noi o îmbunătăţim", afirmă Eduardo Borges.


Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



CANCAN.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe