Cine sunt strategii isralieni care s-au ocupat de campania de comunicare a PSD pentru alegerile parlamentare

PSD a apelat, pentru alegerile parlamentare, la doi strategi israelieni având în vedere parcursul lor de succes înregistrat în social media. Moshe Klughaft şi Sefi Shaked au coordonat o campanie agresivă şi creativă care a ajutat PSD să obţină lejer victoria pe 11 decembrie, cu un scor de 45.67%, mai mult decât dublu faţă de PNL, care a luat 20.4% din voturi, informează The Jerusalem Post, citat de Gândul.

4810 afișări
Imaginea articolului Cine sunt strategii isralieni care s-au ocupat de campania de comunicare a PSD pentru alegerile parlamentare

Cine sunt strategii isralieni care s-au ocupat de campania de comunicare a PSD pentru alegerile parlamentare (Imagine: ANDREEA ALEXANDRU / MEDIAFAX FOTO)

Moshe Klughaft este cunoscut pentru succesul său înregistrat în postura de strateg al Bayit Yehudi (n.r - partid al evreilor ultraortodocşi), lucrând şi la ceea ce a însemnat protestul rezerviştilor în urma războiului din Liban din 2006, care a ajutat, practic, dreapta să revină la putere, dar şi la o campanie care şi-a propus să urgenteze studiul asupra matematicii , care l-a avut în centru pe fostul preşedinte, Shimon Peres, notează The Jerusalem Post.  Shaked a mai coordonat campanii şi pentru prim-ministrul Benjamin Netanyahu şi pentru preşedintele partidului Shas, Arye Deri.

PSD a apelat la cei doi strategi israelieni graţie succesului înregistrat, de-a lungul timpului, în social media şi experienţei pe care o au în gestionarea noilor reţele de socializare. Campania pentru parlamentare a schimbat, astfel, imaginea partidului, care a reuşit să devină o alternativă pentru segmentul tinerilor şi celor care se revendică a fi patrioţi.

Articolul complet poate fi citit pe gandul.info.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici