Diaspora caută explicaţia AUR: Facebook-ul şi timpul liber din pandemie au stat la baza succesului AUR în diaspora

  • AUR a avut succes în diaspora, fără să aibă un mesaj specific pentru diaspora.
  • O spune Ciprian Roman, care trăieşte în Spania şi consideră că AUR a reuşit datorită slabei prezenţe la urne şi timpului liber din perioada lockdownului, când românii au avut timp pentru Facebook.
  • Mai mult, partidul lui George Simion a reuşit tocmai în străinătate, unde nu prea a avut acţiuni, dar are susţinători.
1291 afișări
Imaginea articolului Diaspora caută explicaţia AUR: Facebook-ul şi timpul liber din pandemie au stat la baza succesului AUR în diaspora

Facebook şi timpul liber din pandemie au stat la baza succesului AUR în diaspora

Ciprian Roman - român din Spania: Sunt într-adevăr în mai multe localităţi mai mulţi adepţi. O să fie probabil cum a fost şi cu PPDD înainte. Deci vor creşte, vor creşte şi la un moment dat se vor opri.

Ciprian recunoaşte că AUR a fost o surpriză în străinătate, dar spune că partidul lui Simion nu reprezintă diaspora.

Ciprian Roman - român din Spania: Sunt 265 de mii de voturi, din ele scădem restul partidelor şi AUR nu rămâne cu mult în diaspora. Rămâne cu mult pentru că nu s-au prezentat. Dacă este să luăm ultimele alegeri la care au fost aproape un milion de români în diaspora, vedem că suntem acum la 30%.

Ciprian trăieşte de mulţi ani în Spania şi crede ca ascensiunea AUR-ului nu poate fi pusă pe seama diasporei, ci pe slaba prezenţă la vot.

Ciprian Roman - român din Spania: Diaspora nu poate fi acuzată. Da, de multe ori diaspora dă semnalul. Da. Îl dăm. De ce? Pentru că suntem liberi, suntem independenţi, nu depindem absolut deloc de ce este în ţară, nu avem alte influenţe şi vom fi liberi. Vom alege întotdeauna cu sufletul.


 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici