Imnul de campanie al lui Guşă: "Ne-am săturat cât ne-au furat"

Candidatul PIN la Primăria Generală a Capitalei, Cozmin Guşă, a lansat, joi, un documentar intitulat "Ne-am săturat cât ne-au furat – Celălalt Bucureşti" şi imnul său de campanie "Ne-am săturat cât ne-au furat", o melodie hip-hop, compusă şi interpretată de un anonim.

45 afișări
Imaginea articolului Imnul de campanie al lui Guşă: "Ne-am săturat cât ne-au furat"

Guşă are imn de campanie hip-hop, intitulat "Ne-am săturat cât ne-au furat" (Imagine: Mediafax Foto)

"Filmul, care se numeşte «Ne-am săturat cât ne-au furat - Celălalt Bucureşti», prezintă o faţetă reală a ceea ce s-a tot barbotat prin presă şi, din cauza contradicţiilor sau, vezi Doamne, a presiunilor politice, nu se ajunge la o concluzie clară. Desigur, el este destinat celor care sunt interesaţi de campania lui Cozmin Guşă şi vor intra pe site-ul www.cozminprimar.ro, dar o să facem un număr suficient de CD-uri şi DVD-uri, pe care o să le împărţim pe stradă"», a declarat liderul PIN.

Documentarul realizat de Guşă a fost filmat în câteva zile şi îl prezintă pe acesta vizitând sediul Titan Mar, groapa de gunoi de la Glina, DNA şi centrul istoric al Capitalei, dar vorbind şi despre "afacerea bordurilor".

Totodată, Cozmin Guşă a prezentat şi imnul său de campanie, melodia hip-hop "Ne-am săturat cât ne-au furat", compusă şi interpretată de un anonim, pe care candidatul PIN susţine că nu îl cunoaşte.

"Mesajele (din imn – n.r.) sunt foarte dure. Ele sugerează o stare de spirit care mă macină şi pe mine. Pentru că nu am vrut să-mi asum pur şi simplu cântecul, deşi mi-a plăcut de la început, l-am supus unui voting pe site-ul meu. S-a votat atât de mult, încât, după două zile, am avut cel mai accesat site politic, chiar peste Guvernul României, iar 85% din cei care au votat au vrut să mi-l asum", a explicat Cozmin Guşă.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici