- Home
- Politic
- BUCUREŞTI, (19.02.2021, 10:21)
- Gabriel Pecheanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Ministrul Transporturilor explică de ce nu e fezabilă magistrala de metrou până la aeroportul Otopeni
- Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, explică de ce reevaluează Magistrala 6 până la aeroportul Otopeni - metroul care ar face până la Gara de Nord 35 de minute.
- În Bucureşti sunt nevoi foarte mari de metrou pe nişte magistrale care ar avea o încărcare poate şi de zece ori mai mare, cum sunt M5 şi M4”, conchide ministrul Transporturilor.
2119 afișări
„M6 se face. Se va face cel puţin până la Sectorul 1, faza 1 până la Băneasa. Despre sectorul care vine de la Băneasa până la aeroport suntem într-un proces de reevaluare la nivelul ministerului, pentru că trebuie să vedem exact fezabilitatea proiectului, dacă forma este cea mai bună, pentru că vom avea un terminal care va prelua, conform studiului de fezabilitate din 2008, întreg traficul aeroportului, va fi undeva la trei kilometri în partea cealaltă a pistelor, iar metroul, aşa cum e proiectat, nu se leagă acel terminal”, spune Cătălin Drulă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. Ceasul de aur al celui mai bogat om de pe Titanic va fi scos la licitație, alături de alte obiecte unice. Care sunt prețurile estimate
-
Joe Biden, declaraţie şocantă: M-am gândit la sinucidere când mi-a murit prima soţie
-
Economia României tuşeşte. Execuţia bugetului general consolidat în primele 3 luni s-a încheiat cu un deficit de 2,06% din PIB
-
Păcănelele, greu de „ucis”! USR acuză PSD că a minţit când a promis eliminarea lor până la finalul lunii
El precizează că trenul face 24 de minute până la Gara de Nord, iar în sens invers e mai rapid, face 20 de minute.
„În momentul în care face 20 de minute, metroul, aşa cum e proiectat, face 35 de minute şi s-ar opri de 14 ori şi nu s-ar lega de noul terminal. Sunt nişte semne de întrebare în legătură cu această investiţie pe care le reevaluăm. Iar în Bucureşti sunt nevoi foarte mari de metrou pe nişte magistrale care ar avea o încărcare poate şi de zece ori mai mare, cum sunt M5 şi M4”, conchide ministrul Transporturilor.
Comisia Europeană a aprobat în 2019 alocarea a peste 517 milioane de euro pentru construcţia liniei de metrou 6 (1 Mai-Tokyo), în cadrul Programului Operaţional Infrastructură Mare. Staţia Tokyo va fi amplasată la complexul comercial Băneasa. Cofinanţarea europeană este destinată construcţiei unei secţiuni de şase kilometri din linia de metrou, dintr-un total de peste 14 kilometri.
Citește pe alephnews.ro: Procesul fraților Tate pentru trafic de persoane poate începe, a decis Tribunalul București
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Chirie de 30 de bani pe zi în locul din România cu priveliște de vis! În spate se ascunde, însă, o poveste tristă
CANCAN.RO
Care sunt cele mai otrăvitoare PLANTE din România. Unele persoane le-au ținut acasă, în vaze, fără să știe cât de periculoase sunt
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe