- Home
- Politic
- (23.07.2020, 19:07)
- Tatiana Pascovschi
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Pre-electorala este „no man's land”, aşa că unii candidaţi şi-au amplasat panouri de promovare
- Campania electorală nu a început, dar oraşele sunt împânzite de bannere cu viitorii candidaţi la alegerile locale
- Banii pentru bannerele candidaţilor vor putea fi urmăriţi abia anul viitor în rapoartele financiare
- În campanie electorală, candidaţii au voie să amplaseze doar afişe, în locuri special amenajate
- Experţii electorali spun că perioada pre-electorală este o zonă de ”no man's land”
408 afișări
Campania electorală începe abia pe 27 august, dar jungla urbană este împânzită de zeci de bannere ale viitorilor candidaţi la alegerile locale. Unii au decis să fure startul campaniei pentru că legea nu le interzice. Mai ales că banii ar putea să-i raporteze abia în rapoartele financiare ale partidelor de anul viitor, iar candidaţii independenţi chiar pot să nu-i declare.
În campania electorală însă au voie să utilizeze doar asemenea afişe, care trebuie să includă obligatoriu informaţii privind tirajul şi cine le-a produs.
ULTIMELE ȘTIRI
-
„Vârsta este doar un număr”. O femeie de 104 a sărit cu parașuta ca să ajungă în Cartea Recordurilor
-
Criza sanitară dă târcoale României. 13.165 de noi cazuri de Covid, în ultima săptămână
-
,,E prea târziu pentru Abrams. Tancurile americane au devenit acum vulnerabile la dronele ruseşti", avertizează un expert german
-
Surse Reuters: echipele Storm Z, formate din beţivi, insubordonaţi şi din puşcăriaşi, sunt carne de tun în Ucraina
Expertul electoral Septimius Pârvu numeşte perioada pre-electorală „pâmântul nimănui”. În această perioadă e greu să urmăreşti cine a comandat aceste bannere de promovare, în câte exemplare au fost făcute şi câţi bani s-au plătit pentru ele.
„Aici este un efect din păcate pervers al legii din 2015, care le-a interzis în campania electorală să mai folosească materiale gen meşuri, bannere. Dar toată campania s-a mutat practic în precampanie. Există o neclaritate şi o lipsă de legiferare legată de această perioadă că fiecare face cam ce vrea”, este de părere Septimius Pârvu, expert electoral EFOR.



Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



CANCAN.RO

GANDUL.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe